Efter mycket om och men så drar jag igång kampanjen och börjar på "boot campen".
Börjar springa på hinderbanan, går ju bra det här, uppför väggen och högst upp så ska jag klättra ner för stegen...och ramlar! Hela vägen ner, slår dock inte ihjäl mig (tjockt pannben?) utan har lite hälsa kvar...bara taggtråden kvar...vart satt "lägga sig ner knappen nu?...*leta, leta* varvid min tappre SAS-soldat sprinager in i taggtråden och dör! Svär lite och startar om banan, tar det lite lugnare nu och klarar alla hinder, gôtt nu ska här skjutas och kasta handgranat!
Sagt och gjort, börjar med att kasta handgranat, går rätt bra tills jag tappar en på foten
Den här gången går både hinderbanan och skjutbanan utan problem, dags för lite jeepkörning, ska bara kolla terrängegenskaperna...lyckas givetvis välta bilf*n. Resultat, en stendöd kommandosoldat...
Jag lyckades alltså dö tre (3) ggr på en "boot camp", vilket soldatämne
Nu har jag börjat på Norge banan som är müsig, "åhh kolla vad snyggt med snöröken från taket på stugan där..."*thwock* en tüsk kula slår igenom pannbenet. Hmmm var är load knappen nånstans...
Bra spel förresten glockren atmosfär
ROTFLMAO