QUOTE (gurra @ Dec 8 2003, 01:13 )
Jag blev MP/säk-gb när jag mönstrade i början av sommaren, säkert mest p.g.a. att Livgardet ligger på gångavstånd från mitt hus.
Mina resultat var inte särskilt bra enligt mig. Inskrivningsprovet gick okej, hos psykologen gjorde jag nog ett rätt dåligt intryck (var inte där så länge heller) men fick hyfsade resultat ändå. Konditionen (arbetsförmåga) var sisådär... styrkan var däremot bättre. Bör nämna att jag aldrig varit speciellt intresserad av att sporta. Ligger hellre hemma o sover, tillskillnad från min storebrorsa som tränar dagligen. Men trots det är jag rätt stor och bitig, 190 cm/85-90kg... har grundfysiken i alla fall.

Som det är nu lyfter jag inte ett finger, måste nog skärpa mig så jag är i någorlunda bra form till inryck.
Ridandet är inget problem för mig däremot, gick på ridskola i ca 4½ år när jag var lite yngre. B) Visst har man blivit avkastad. En gång tvärnitade min häst under full gallopp precis framför ett hinder... inte satt jag kvar på sadeln efter det. Haha.

MP/Säk får ju inte rida!
Bara vanliga MP som får

Blev också MP/Säk, gjorde inte heller nå vidare intryck hos psyk. Styrkan va jag 10nM från en 9a , kondisen en 6a o resten va rätt hyfsade resultat, visst tränar man men bara ett fåtal gånger i veckan!
ska bli kul o se vilka slags personer som hamnar på LG som MP/Säk