Help - Search - Members - Calendar
Full Version: First Blood
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
jonte72
Missa inte...... ;)
Särimner
Man får säga vad man vill om uppföljarna i den här filmserien, men jag gillar faktiskt den förtsa filmen. den är inte helt osannolik enligt MHO.

Det var ett tag sedan jag såg den så det kan ju bli en liten nostalgitripp nu när frugan precis gått och lagt sig och småflickorna sover. Hmm, hade jag inte ett par pilsner i kylen förresten... wub.gif
Sillen
Hehe, jag såg Hitta Nemo på bio istället smile.gif
Fast om jag skulle vart hemma så hade jag sett First Blood... grym film.
SBP
Den börjar kännas kult...
Panzerfaust
First blood är det inget fel på smile.gif
Inte enligt film kritiker heller, det samma gäller första Rocky... med dessa två filmer har nåt som ofta slutar illa, dvs UPPFÖLJARE.
Vildmannen
Ikväll visar Kanal 5 "Rambo II" 8.gif
Runningback
QUOTE (Vildmannen @ Nov 22 2003, 11:36 )
Ikväll visar Kanal 5 "Rambo II"  8.gif

RamboII är ju den bästa!
Om det är den när han grillar ihjäl folk i vassen, och räddar gamla krigsfångar?
Menige_Charlie
En skön grej i ettan är när dom räknar upp allt på hans "meritlista"..gröna baskern och sånt va?..det är så grymt när dom typ fattar att han är en "supersoldat" 6n.gif
bushman
kom hem en kväll för ca tio år sen, var väl inte helt nyckter, (låt oss kalla det SKETFULL) slog på tven och fick en smärre chock.

på den trevliga tyska kanalen RTL+ pågick inte tutti-frutti som jag hade hoppats på, istället kutade den gode john rambo omkrig och snackade tyska!!!
med den förundran bara en lätt onyckter möp kan frambringa satte jag mig och tittade.

garvade så jag grät åt dubbningen...... horny.gif

kan rekommendera att se vissa sekvenser av "the two towers" på tyska, säjer bara gollum.......... laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.