Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fredagskul
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Mojo
Alla är inte pålästa vad det gäller "homosexuella datorspelstermer".
hohoho, skulle vilja se någon göra en "rocketjump" på någon annan. biggrin.gif

Länken till kom i kondom
Runningback
Någon Quake kille som skojjar lite med personalen :=)
Men roligt smile.gif
BUCK
äntligen fick man svaret på sin stora fråga.... biggrin.gif

http://www.komikondom.com/fraga_fraga.asp?id=3944
Lund
tänk om personen som skrev det där om blindhet var seriös.... skrämmande...
mace
Med tanke på att sexualundervisning numera lyser med sin frånvaro på dom flesta skolor så skulle det absolut inte förvåna mig om någon fortfarande tror att man kan bli blind av att onanera. mad.gif

För några år sedan bläddrade jag igenom en Veckorevyn hos en dåvarande flickvän. Där var det någon som frågade om man kunde bli gravid av analsex. blink.gif Jag lever fortfarande i förhoppningen om att detta brev var på skämt.
Vildmannen
QUOTE (mace @ Nov 22 2003, 13:36 )
Med tanke på att sexualundervisning numera lyser med sin frånvaro på dom flesta skolor så skulle det absolut inte förvåna mig om någon fortfarande tror att man kan bli blind av att onanera.  mad.gif

Blind? Nä. Däremot får man håriga handflator... :P
gurra
haha! laugh.gif

men "russian running" har jag inte hört, vad betyder det? tveka.gif
Lund
Klart man´kan bli gravid av analsex... hört talas om skitungar? ;)

Russian running var också nytt för mig....
Womack
Skratt! smile.gif Det är roligare än man tror att läsa såna där frågespalter biggrin.gif
BUCK
Helt klockren fråga... laugh.gif

http://www.komikondom.com/fraga_fraga.asp?id=3594

man köper ju inte boxershorts... man får dom av kungen ph34r.gif
mdn
QUOTE (gurra @ Nov 23 2003, 01:55 )
men "russian running" har jag inte hört, vad betyder det?  tveka.gif

Jag t r o r att det är då man strafar samtidigt som man springer för att det ska gå snabbare. (Det ser ut som om man vinglar - därav namnet.)
Fu Kallenberg
QUOTE (Vildmannen @ Nov 22 2003, 13:46 )
QUOTE (mace @ Nov 22 2003, 13:36 )
Med tanke på att sexualundervisning numera lyser med sin frånvaro på dom flesta skolor så skulle det absolut inte förvåna mig om någon fortfarande tror att man kan bli blind av att onanera.  mad.gif

Blind? Nä. Däremot får man håriga handflator... :P

Hahaha!!

Jag sa på jobb att man blir grön i handflatorna när man runkar och 2 lyfter händerna och tittar!!
HAHAHA
Bellum
Man blir inte blind av att onanera. Blindheten uppstår av att man siktar illa vid ejakulation och träffar ögonen, samt att man har underliga matvanor som gör sperman frätande.

Så det så.
Torak
QUOTE (Runningback @ Nov 21 2003, 22:16 )
Någon Quake kille som skojjar lite med personalen :=)
Men roligt smile.gif

Dessutom, nar han kallar sig "Railen"... kan det mahanda vara railgun han asyftar?

Annars finns ju nagra andra lustiga fragor - den har, t ex: http://www.komikondom.com/fraga_fraga.asp?id=3403

Nagra riktiga muppar de har som staller fragorna... laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.