Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Insider TV3
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
FBS
Tjena....

Var det nån som såg insider på trean ikväll???
Har full beundran för Aschberg för att han kunde hålla tillbaka näven när han konfronterade svinen angry.gif
samtidigt är det ju en sjukdom men jag vet bara hur jag själv reagerat om jag stått på en -------->> 8.gif

//FBS

*Skapligt arg*
FkN
Frågan är snarare om inte dessa "konfrontationer" är uppgjorda. Om man nu vore pedo, varför skulle man stå med mössan i hand inför deras kamror?
Haggeman
QUOTE (Furir Nordin @ Nov 21 2003, 01:48 )
Frågan är snarare om inte dessa "konfrontationer" är uppgjorda. Om man nu vore pedo, varför skulle man stå med mössan i hand inför deras kamror?

för att de hotar med att inte cencurera ansiktet ? tveka.gif

Jag tänkte att jag skulle skaffa en sådan där sida på sylvester.com å döpa mig till Flicka_12 å bestämma träff med en av de dära svinen.

Skulle inte tveka en sekund att sprutlackera väggen med deras hjärnor. sad.gif angry.gif

blyg.gif blyg.gif blyg.gif
Vakten_F4
angry.gif camo.gif

På muckresan fick vår pluton reda på att vi i 10 månader levt och umgåtts med ett sånt äckel. Tur för honom att han blev inlåst då inte många i plutonen hade backat för att ta lagen i egna händer...

Just nu bor vederbörande på ett hotell av den mindre trevliga sorten i Thailand.
Inte för att det gör nånting bättre, men det känns jävligt rätt åt honom
FBS
QUOTE (Furir Nordin @ Nov 21 2003, 00:48 )

Du såg inte programmet va???

När Flicka_12 helt plötsligt blev Aschberg...

@VaktenF4

inte för att det angår mig men hur kom det fram på muckresan att han var sådan, hade han hållt tyst så länge så verkar det lite konstigt att det kommer fram då. men vad vet jag, var som sagt inte där..

//FBS
panzerkampfwagen
Tog vi inte upp något liknande förut? Om huruvida man får visa folks plyten eller inte i TV om de inte samtycker?

Vad som slog mig var att de var så oförberedda på en konfrontation, var det någon annan som tänkte på det? Snacka om att de blev paffa. Killen som knackade på lägenhetsdörren hade inte kunnat blåneka precis, men killen på hotellet hade ju kunnat ha en historia klar om att han skulle käka lunch...

Roligt var det att se konfrontationerna i alla fall. Men fatta alltså... Filma när man våldtar en 2-åring. Jag upphör aldrig att förvånas.
Ingbat/I19
Var i princip i upplösningstillstånd när jag sett programmet, har lyckats lugna ner mig lite nu.
Jag tycker det är dags att inse att pedofili är en sexuell läggning precis som alla andra och att det inte är en sjukdom. Inlåsning på livstid är vad de där kräken förtjänar. Egentligen vill man ju ge dem ett nackskott eller tvångskastrera dem men det är ju tyvärr inte tillåtet i detta land.
SISU
Jag tycker att alla pedofiler har försatt sin chans att leva.
Är i vanliga fall skeptisk imot döds straff men ej i detta fall.. 8.gif
Gator
Varför ska dom klara sig undan med att dö ? De vars liv dom förstört får ju fortsätta leva med detta.

Praktiserande pedofiler skall jagas med blåslampa för resten av livet. De skall inte få en lugn stund. Försöker dom omgruppera skall omvärlden upplysas om deras existens.

Det finns ingen lägre form av liv på denna jord.
sad.gif

EDIT: la till ett ord för att närma mig det jag verkligen menar. Och det menar jag verkligen. Tack Pal.
Pal_oldpc
Nu är det symantik och jag fattar att ni inte fullt menar det ni skriver.

Men, har ni tänkt på att om man skriver att den som är pedofil förtjänar ett nackskott, så ger man med automatik vissa idoter med rakade huvuden rätt när de föreslår samma sak med bögar.

Man skall straffas för att man begår brott, i detta fall mot barn, inte för sin sexuella läggning i sig. Den läggningen rår inte en pedofil över mer än en homosexuell nämligen. Om man är pedofil men inte begår lagbrott så vad är då problemet, man kan knappast rå för sin läggning.
Recon
QUOTE (Pal @ Nov 21 2003, 12:37 )

Men, har ni tänkt på att om man skriver att den som är pedofil förtjänar ett nackskott, så ger man med automatik vissa idoter med rakade huvuden rätt när de föreslår samma sak med bögar.

Man skall straffas för att man begår brott, i detta fall mot barn, inte för sin sexuella läggning i sig. Den läggningen rår inte en pedofil över mer än en homosexuell nämligen. Om man är pedofil men inte begår lagbrott så vad är då problemet, man kan knappast rå för sin läggning.

Jag antar att dom syftar på praktiserande pedofiler till skillnad från dom som inte agerar ut sin läggning.
Helt rätt att man inte ska straffa folk för sin läggning lika lite som man kan straffa alla män för att dom är potentiella våldtäktsmän.

Jag skulle fortfarande inte hysa en positiv inställning till dom som inte agerar ut sin läggning men att tycka illa om folk för att man tycker dom är idioter är inget problem enligt mig.
FkN
QUOTE (FBS)

Jo då jag såg programmet. I mina ögon skulle dom kunnat dra vilken lögn som helst, att dom skulle sälja kokosbollar till klassresan eller vad som helst...
Ing
QUOTE (Pal @ Nov 21 2003, 12:37 )

Så sant.

Den här tråden verkar vara fullständigt meningslös, ganska få "vettiga" synpunkter och jag orkar inte mecka bort inlägg, ni förstår säkert själva vad jag menar.
En hel hop som alla verkar anse att vissa människor ska få hjärnan utblåst henom nacken.. Lite lugnt kan vi ta det.

Skärpning folk!
Dreaden
Tycker att det verkar väldigt läskigt vilken konsigt samhälle vi lever i. Det är ju deras lägning att gå på yngre och inte folk i deras egnen ålder. Frågan är om det är uppgjort eller inte man kan bara spekulera som sagt. men sona svin borde stypmas alla som har gjort not sort sexual brot borde få lägga upp ballen på en stubbe sen få den avkapad med en trubbig yxa i min menning sad.gif
FBS
QUOTE (Furir Nordin @ Nov 23 2003, 15:13 )
QUOTE (FBS)

Jo då jag såg programmet. I mina ögon skulle dom kunnat dra vilken lögn som helst, att dom skulle sälja kokosbollar till klassresan eller vad som helst...

sant...

kan anta att de blir rätt ställda när det är nån som man knappast väntat sig som öppnar dörren och matar en med frågor...

men så smarta är de väl knappast.. mad.gif

//FBS
Vakten_F4
QUOTE (FBS @ Nov 21 2003, 07:53 )
@VaktenF4

inte för att det angår mig men hur kom det fram på muckresan att han var sådan, hade han hållt tyst så länge så verkar det lite konstigt att det kommer fram då. men vad vet jag, var som sagt inte där..

//FBS

Han antastade en >10 årig flicka och åkte i cellen och blev avslängd i Finland, sen åkte han till Thailand och upprepade proceduren och hamnade i fängelse.

Kräk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.