Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 20 stycken Viggen i formation
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
TePe
Reportage från TV4 Mitt/ÖP, Windows Media

Kände knappt igen stabschefen utan ansiktsbehåring ;)

Finns även en kort sekvens i mitten av Mittnytts 17:55-sändning, RealVideo

Synd att de inte flög tio mil norrut så man fick se det live :( Annars brukar de ofta vara här och flyga.
Xit
Fan! ,varför for jag hem igår för? Skulle stanna i östersund 1 dag till.... mad.gif mad.gif
imint
Det var märklig vinjetttext, jag var säker på att dom skulle köra AJSF 37 fram till 051231 och inte som texten antydde att man slutar köra Viggen nästa år 7.gif
Vildmannen
*snyft* Så vackert. salute.gif
Pingo
Urban röd har AJSF och AJSH ett tag till samt ngra JA och SK37E.
Vakten_F4
QUOTE (TePe @ Nov 20 2003, 21:01 )
Kände knappt igen stabschefen utan ansiktsbehåring ;)

Busschaufförn utan skägg? 7.gif blink.gif tveka.gif unsure.gif ohmy.gif Mycket märkligt!
Tyvärr går det ju inte att titta på filmen i den här kassa datorn men jag kan tänka mig att det är vackert!
Nestor
Måste ha varit en regigös upplevelse...
Varför var man inte där surprise.gif
TePe
QUOTE (imint @ Nov 20 2003, 21:48 )
Det var märklig vinjetttext, jag var säker på att dom skulle köra AJSF 37 fram till 051231 och inte som texten antydde att man slutar köra Viggen nästa år 7.gif

Sa de verkligen att de skulle sluta nästa år? Det som gäller är att F 4 from början på nästa år ska sköta 200- och 400-timmarstillsynen av i första hand F 17s Gripen-plan. Källa.

Nu finns det även lite information om flygningen på F 4s hemsida.
Raptor
Det var länge sedan man var på flyguppvisning så det var synd att man missade det. Hade varit en mäktig syn.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.