QUOTE (Yman @ Nov 11 2003, 16:54 )
eeee.... Jaha....
Mattias:
Du glömde den vackra minigolfbanan
Faktum är att om det nu är som du skriver så har det blivit sämre sedan jag lämnade stället.
Tider i gympasalen var inga problem, gymmet var förvisso inte stort, men det dög till en liten klen ytbärgare
Biblioteket var oftast öppet, och dåtidens marka (numera riven) var helt OK med biljardbord och TV med en mängd kanaler och en hel del annat trevligt.
Men, men, det kan mycketväl ha förändrats till det sämre sedan min tid.
//Yman.
Naturligtvis: Jag glömde ju minigolfbanan, kan man bara hitta en rak klubba så, go for it. Förresten, medtag KLAS; man måste nog gräva bort alla alger, mögel och gräs. ;)
En mängd kanaler existerar inte, och gamla markan är som sagt riven. Biljardbordet återfinns i ett rum ovanpå gymnastiksalen, samma problem med köerna som med golfklubborna tyvärr.
Den nya MAGISKA

matsalen skall iofs rymma marka, uppehållsrum möjlighet till estetisk verksamhet (göra fantasifulla kreationer med maskeringsfärg kanske?)mm. mm. När den blir helt färdig återstår att se.
Nattliv? *Processing......unable to find match* Eller menar du mörkerstrid?

;)
Ja alltså det finns ju möjlighet att åka in till Lidköping, går buss från flottiljen, enklast är dock att muta nån att köra en in till stan
VÅRA befäl var bra som fan, antar att de flesta befäl är OK (kanske inte Lt Pattberg ;) )
Jag var helnöjd med maten, dem gånger man fick åtnjuta den i matsalen ;)
Det kommer nog att bli en del tumrullande tyvärr men förhoppningsvis en hel del skoj utbildning. Se till att kolla leg på samtliga som kommer med vpl.-bussarna på söndag kväll, det är populärt
Ni får ju dessutom det stora nöjet att hissa och hala flaggan varje dag, se bara till att INTE göra det i poplinstället (fysdressen)
Kortfattat: Jag trivdes trots allt bra med min värnplikt, mycket beroende på befäl och plutonskamrater mm. Resten störde mig inte så mycket.
Återigen, lycka till på F7, Det blir nog bra skall du se. ;)
Mattias. Ptrlch 1. FBS