Jag har nu skapat ett nytt underforum kallat Plakettväggen.
Visste inte vad jag skulle döpa det till, "Best of", "Hall of fame", etc. Om någon har ett mycket lämpligare namn mottages detta givetvis tacksamt.
Som ni kanske sett i "SoldF.com"-delan av forumet är det möjligt med underforum.
Jag har varit en stark anhängare av underforum, men en del blågul har tyckt att det blir skräpigt och svårnavigerat med FÖR många nivåer.
Syfte: Meningen med underforumet är att där skall vi samla de trådar som är värda att bevara för eftervärden lite mer åskådligt. Detta är istället för att Nåla trådar. För många nålade nilägg tar för mycket utrymme från de nya trådarna anser jag. Därför är det bättre med ett undeforum för dessa.
Det är inte möjligt för beväringar att skapa nya trådar i Plakettväggen, dock kan de svara på befintliga trådar, detta för att plakettväggs-trådar inte automatiskt måste vara "döda".
Er åsikt: Vad ni tycker om det, namnförslag, förslag på trådar som skall flyttas från Markan -Plakettväggen, om det bör finnas likanande underforum i fler forumsdelar, osv så kan vi ta det i den här tråden.
/Henke