Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Life Of Bvian!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Lt. Payne
Vem är DU?

Jag blev:
"Pontius Pilate. You have a gweat fwiend in Wome named Biggus Dickus. His wife's name is Incontinentia Buttocks. Honestly, you should get a new legion but keep the centuwion. He does good work."
panzerkampfwagen
Ich bin: Arthur

You're Arthur. You want to find the Messiah, but your nave enough to follow many people around who claim to be him. Also, if the "messiah" tells you to f*** off, chances are, he's isn't who he says to be.
Torak
Life Of Brian var skoj, men inte sa otroligt bra. Quest For The Holy Grail ar klart bast, och jag kan den nastan utantill.

The Meaning Of Life var kass, otrevlig, och generellt dodtrist.

Som jag sa till farsgubben igar: "The thing about Monty Python is that some of their stuff was genius, so people forget that 95% of it was utter tat."
panzerkampfwagen
95% var väl ändå att ta i.

Jag håller med om att Meaning of Life var mest kass, men Life of Bryan är ju fullkomligt lysande. Holy Grail är i samma klass.
Axial
Jag blev Mandy Cohen, Brians mamma.

Upplägget som genomsyrar Meaning of Life var väl inte det bästa men några av scenerna är ju helt lysande, som till exempel den katolske pappan eller mannen på restaurangen (just a thin slice of mint ?)
Torak
Restaurangscenen avskydde jag - kanske ar det bara lite vomofobi gasmask.gif , men jag tycker verkligen inte att spya kan nagonsin bli bra humor utom med mycket, mycket jobb; den enda gang jag har nagonsin tyckt att nagon som spyr pa film har varit underhallande eller ens vart att finnas pa film ar i Taxi 2, om nagon har sett den...
imint
QUOTE (Torak @ Oct 28 2003, 16:54 )
Restaurangscenen avskydde jag - kanske ar det bara lite vomofobi gasmask.gif , men jag tycker verkligen inte att spya kan nagonsin bli bra humor utom med mycket, mycket jobb; den enda gang jag har nagonsin tyckt att nagon som spyr pa film har varit underhallande eller ens vart att finnas pa film ar i Taxi 2, om nagon har sett den...

It is whafer thin...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.