Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tänkvärd text
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Fbj972
Rubriken säger en del... Lyssna på denna låt samtidigt som du följer med i texten som visas i rutan... ph34r.gif
SBP
*ASG*

Hygglo. brow.gif
Fu Dahlberg
Håller med varje ord
ÖverMÖP:en
Vart inte alls rädd....... blyg.gif
Raptor
Den var ju inte gammal..... dry.gif

Blev inte alls rädd saint.gif
SISU
Ha blev inte alls rädd blyg.gif
Patroels
Vist är det skönt med lite bra musik, god lyrik o snygga brudar? blink.gif
Romulus
QUOTE (Fbj972 @ Oct 24 2003, 16:27 )
Rubriken säger en del... Lyssna på denna låt samtidigt som du följer med i texten som visas i rutan...  ph34r.gif

Hehe!
Såg ut som vissa av mina tio i fem ragg på krogen. Morgonen efter när man är nykter alltså.. ;)

Romulus.
Mattsson
Hoppa till ja, Rädd nej 6n.gif
Fk.Mandrake
Helvete!!!! Fick släpa mig ut till bilen och köra elchocker med bilbatteriet. blyg.gif blyg.gif
Fbj972
QUOTE (Fk.Mandrake @ Oct 24 2003, 22:15 )
Helvete!!!! Fick släpa mig ut till bilen och köra elchocker med bilbatteriet.  blyg.gif  blyg.gif

Så pass?! Jag reagerade knappt... vissel.gif
panzerkampfwagen
Blev inte skraj. Blev snarare litet tänd. :P
Fu Bison
JESUS!!!!!
Jag hade hörlurarna på mig....!
Nu får jag nog laga sprickorna som blev i taket..........
Dahlberg
Asså, det var nått ord i den sista meningen i låten som jag inte alls tycker var bra... Ett syftningsfel... Annars så var det en bra låt... Annars så förstår jag inte alls det roliga med låten...
Fbj972
QUOTE (Dahlberg @ Oct 25 2003, 13:25 )
Asså, det var nått ord i den sista meningen i låten som jag inte alls tycker var bra... Ett syftningsfel... Annars så var det en bra låt... Annars så förstår jag inte alls det roliga med låten...

Den som ljuger får lång näsa... laugh.gif
Fbj972
Den här kan man också roa sig med...
J-Star
Gaaaaaaammalt!

/J
Stridsmarsvin
chip, chipp ,chipp blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.