Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Meral sålde trosorna för 11 000 kr
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Vildmannen
http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly...p?d=112&a=72243

Jag ska väl inte vara sämre. Härmed utauktionerar jag ett par av mina armékallingar till högstbjudande. Budgivningen pågår tom onsdag kl 12.00. Malajn.gif

Oops, nu bryter jag visst mot reglerna; "Försäljning av tjänster och materiel är inte tillåtet på forumet".
Fbj972
Fy, fan vad löjligt... Snacka om nedköp...
Zeb
Vem Faan vill ha hennes pisstrosor, jävligt sjuk i huvudet måste han va. Malajn.gif
Sgt1clHansson
Inte all information är bra information...
J-Star
Men för helvete gubbar... om ni hade varit i den situationen, hade ni:

1) Nekat på ren princip
2) Sprungit på direkten in på dass, halat av er fillingarna och tagit emot 11 000 för dem?

Jag vet då vad jag hade gjort... och den som påstår att de inte skulle tagit emot lätta 11 000 tror jag ljuger.

/J
Fbj972
Nu handlar det väl mer om vem som skulle köpa hennes trosor, J-Star?
J-Star
QUOTE (Fbj972 @ Oct 20 2003, 00:13 )

Ja med är väl för fan hans problem, eller?! Vill han göra av med sina pengar på trosor, då skiter väl jag i vilket. Han hade förmodligen att göra av med. Jag har sett folk bränna mer pengar på mer idiotiska saker.

Exempel:
Polisen i Båstad står på bron vid avfarten från E6, precis norr om Hallandsåsen och skjuter fart-lasern i ryggen på folk som kör söderut. Helt plötsligt swischar det förbi ett blått och ett rött streck. Lasern läser ca 230 km/h. Två stycken Dodge Viper är ute och bus-kör. Den framskjutna patrullen (som skall plocka in fortkörare efter rapport från kollegorna) sätter efter dem. Inte för att de tror att de har en rimlig chans (till och med helikoptern börjar slakna vid 200km/h) men man måste försöka.

Men de behöver inte köra mer än upp till första avfarten uppe på åsen så hittar de två killar och den ena Vipern. Inte för att det var svårt att hitta den andra... det var bara att följa slirmärkena i gräset, rakt in i slyn. Bilden jag såg var ett poetiskt vackert exempel på guddomlig rättvisa... för mitt inne i slyn står den andra bilen... på högkant. Som tur var för killen som körde hade han klarat sig utan skador. Bilen däremot hade chassiskador som gjorde den omöjlig att reparera.

Killarna försökte blåneka till vårdslös körning. Förklaringen höll inte vatten och försäkringsbolaget gav dem ett stort fett finger. 780 000 SEK åt helvete...

/J
Vakten_F4
J-Star: laugh.gif

Men för att vara petig, var det inte ett par Chrysler Viper, eller var de privatimporterade? biggrin.gif
HvPrsk
Iskallt, bara å gratulera henne om det är sant...Undra vad hon kan få för en tandborste... ;)
Lt. Payne
Jag brukar inte ha samma åsikter som J-Star men han har för en gångs skull rätt ;) .

Det är ju inte Meral som är idioten här, det är ju killen som köper hennes trosor för 11.000 spänn som är intelligensbefriad..

Köpa begagnade rövfodral....?? gasmask.gif
Ellinore
Jag vill inte vara den som är den, men jag har också fått ett erbjudande som gick ut på att bli av med trosorna för femhundra kronor.
Gator
QUOTE (Ellinore @ Oct 20 2003, 10:43 )
Jag vill inte vara den som är den, men jag har också fått ett erbjudande som gick ut på att bli av med trosorna för femhundra kronor.

Blev det någon affär då...? ohmy.gif biggrin.gif
HV.gif
Gotcha
Jaha, där ser man..

En gång för några år sedan var det en brud som ville ha mina kallingar...vilket hon fick utan större bekymmer...gentleman som man är tog man inget för det...men så är man ju inte Bare-Meral heller..

angry.gif
Ellinore
QUOTE (Gator @ Oct 20 2003, 10:49 )
QUOTE (Ellinore @ Oct 20 2003, 10:43 )

Blev det någon affär då...? ohmy.gif biggrin.gif
HV.gif

Nä, det blev det inte. Man vill ju inte riskera en förfryst rumpa mitt i vintern!
Fbj972
QUOTE (J-Star @ Oct 20 2003, 08:29 )
QUOTE (Fbj972 @ Oct 20 2003, 00:13 )

Ja med är väl för fan hans problem, eller?! Vill han göra av med sina pengar på trosor, då skiter väl jag i vilket. Han hade förmodligen att göra av med. Jag har sett folk bränna mer pengar på mer idiotiska saker.

Jag har väl inte sagt nåt annat!? Att du orkar... dry.gif
Fk Satan
Jag kan gärna sälja mina kallingar efter en övrlevnad för 11000kr oxå. inga problem¨

fun_icon_nana.gif
Fbj972
QUOTE (Fk Satan @ Oct 20 2003, 12:53 )
Jag kan gärna sälja mina kallingar efter en övrlevnad för 11000kr också inga problem¨

fun_icon_nana.gif

Det råder ingen tvekan om att man skulle sälja dem! Men vem fan skulle köpa dem?! biggrin.gif Det känns väl som om trosorna ligger i en östermalmsvåning hos någon yngling som förvärvat dem för att "imponera" på någon... gasmask.gif

Edit: Stavfel
Torak
QUOTE (Vakten_F4 @ Oct 20 2003, 08:19 )
J-Star:  laugh.gif

Men för att vara petig, var det inte ett par Chrysler Viper, eller var de privatimporterade?  biggrin.gif

Sa vitt jag minns sa ar det faktiskt Dodge Viper...

http://www.dodge.com/viper/index.html?cont...-index&type=top

For ovrigt kan namnas att om nagon erbjod mig 11,000:- for underklader sa skulle jag snabbt kuta in pa H&M och skaffa ett par billiga...
Fu Dahlberg
Hmm för 11.000 så skulle jag GÖRA MYCKET MER än att sälj mina fillingar... fasen 500:- hadde räckt biggrin.gif
Vakten_F4
QUOTE (Torak @ Oct 20 2003, 16:10 )
QUOTE (Vakten_F4 @ Oct 20 2003, 08:19 )
J-Star:  laugh.gif

Men för att vara petig, var det inte ett par Chrysler Viper, eller var de privatimporterade?  biggrin.gif

Sa vitt jag minns sa ar det faktiskt Dodge Viper...

Givetvis är Dodge det "rätta" men de säljs som Chrysler Viper i Sverige av nån outgrundlig anledning. ;)
Torak
Jasa? Jag far skylla pa manga ars boende utomlands... i UK och Belgien saljs de fortfarande som Dodge.

Men sjalv vill jag ha en Corvette...
Fredriksson
@Fu Dahlberg: Mer vill jag inte veta! blyg.gif
Bellum
Stackars grabb. Han kunde ju ha fått mina fillingar för bara 10999!
Vakten_F4
QUOTE (Torak @ Oct 20 2003, 16:23 )
Jasa? Jag far skylla pa manga ars boende utomlands... i UK och Belgien saljs de fortfarande som Dodge.

Men sjalv vill jag ha en Corvette...

Jo det är lite märkligt...
Skulle oxå hellre ha en corvette, visst är vipern cool, men det faktum att det sitter en lastbilsmotor med stenåldersteknik i den känns lite väl amerikanskt...
Jooohan
sätten att tjäna pengar på som kändis är tydligen oändliga..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.