QUOTE (Fbj972 @ Oct 20 2003, 00:13 )
Nu handlar det väl mer om vem som skulle köpa hennes trosor, J-Star?
Ja med är väl för fan
hans problem, eller?! Vill han göra av med sina pengar på trosor, då skiter väl jag i vilket. Han hade förmodligen att göra av med. Jag har sett folk bränna mer pengar på mer idiotiska saker.
Exempel:
Polisen i Båstad står på bron vid avfarten från E6, precis norr om Hallandsåsen och skjuter fart-lasern i ryggen på folk som kör söderut. Helt plötsligt swischar det förbi ett blått och ett rött streck. Lasern läser ca
230 km/h. Två stycken
Dodge Viper är ute och bus-kör. Den framskjutna patrullen (som skall plocka in fortkörare efter rapport från kollegorna) sätter efter dem. Inte för att de tror att de har en rimlig chans (till och med helikoptern börjar slakna vid 200km/h) men man måste försöka.
Men de behöver inte köra mer än upp till första avfarten uppe på åsen så hittar de två killar och den ena Vipern. Inte för att det var svårt att hitta den andra... det var bara att följa slirmärkena i gräset, rakt in i slyn. Bilden jag såg var ett poetiskt vackert exempel på guddomlig rättvisa... för mitt inne i slyn står den andra bilen... på högkant. Som tur var för killen som körde hade han klarat sig utan skador. Bilen däremot hade chassiskador som gjorde den omöjlig att reparera.
Killarna försökte blåneka till vårdslös körning. Förklaringen höll inte vatten och försäkringsbolaget gav dem ett stort fett finger. 780 000 SEK åt helvete...
/J