Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Någon som testat det här...
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Ragulin
Jag köpte ett djävligt roligt dataspel på rea häromdagen och nu är jag fast i en virtuell värld av våld, prostitution, droger och avancerad kriminalitet. Jag är helt hooked på Hooligans -Storm Over Europe. Är det någon annan här på forumet som spelat det här? Jag är hänvisad till att spela efter det att barnen gått och lagt sig, för spelet är både brutalt och direkt olämpligt för minderåriga... Men djävligt kul!!
Sgt Papa Bear
Japp har ägt det i över ett år...
Det mest politiskt inkorrekta spel jag någon sin sett. laugh.gif

Var bara tvungen att köpa det när jag såg det. Dock har jag ännu inte hunnit spela så mycket ännu... men det står där i hyllan och väntar...
//Sgt Papa Bear
panzerkampfwagen
Testade det. Tyckte det var en innovativ idé, men inte så kul i sitt utförande.
JBP
been there, done that.... rätt kul faktiskt men jag tycker inte att det håller i längden...
Johan ES
Någon som kan förmedla en länk med mer fakta.

/Johan ES
Runningback
Exakt, vet inte va ni snackar om biggrin.gif
Ize-Q
var det inte detta spel som fick typ 20% av PCG? :P
Magnus
Snittbetyg
109 Eken
värre än så fick väl 9% om jag inte minns fel, lägsta betyget nånsin :P
bushman
om någon på detta forum har lyckasts lösa sista uppdraget, så kan han höra av sig.
om någon i detta UNIVERSUM har klarat sista uppdraget kan han höra av sig.

det är inte så att jag är arg på utvecklarna, jag vill bara bränna ner hela deras släktträd!!
efter att ha kämpat mig igenom alla nivåer så ballar hela spelet ur på sista uppdraget, hur? nä det skall ragulin få upptäcka själv!

fotbollsarenan fort knox är en ledtråd........ mad.gif <<< talande illustration
Ragulin
Här kommer en länk till en download för alla som är nyfikna och som inte vet vad jag snackar om: http://www.demo-files.com/view.php3?963
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.