Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Media
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Dedicated
http://www.mdn.mil.se/vasternorrlandsgrupp...c=news&id=17456

Ovanstående artikel som referensmtrl: Är det här en bra artikel? Är det intressant med kokvagnar eller vilka ämnen ska man ta upp i dylika artiklar? Gäller även tidskriften Hemvärnet etc.

Hur skulle de vara skrivna?
J-Star
Får inte länken att funka... kan möjligen vara vår DNS som strular.

/Micke
BJK
QUOTE (J-Star @ Oct 6 2003, 14:27 )

/Micke

Funkar bra här!
J-Star
QUOTE (BJK @ Oct 6 2003, 14:31 )
QUOTE (J-Star @ Oct 6 2003, 14:27 )

/Micke

Funkar bra här!

<skjuter DNS'en... så att den har en giltig anledning till att vägra mig service/> 3.gif

/J

P.S. Kan någon ge mig IP:t till www.mdn.mil.se?
Fk Satan
Ingen höjdarartikel. få och dåliga bilder.

personligen vill jag bara säga en sak till författaren av denna artikel

Gör om Gör rätt

den är så dålig så att det går inte att ge ngt konstruktiv kritik på det hela.

1, dåligt vald övning samaband, stabstjänst, rek. ... bättre med en tagande av objektövning

2 Dåligt skriven, handlar mer om varför dessa två valde hemvärnet...

3, Kokvagn på en asfaltsplan... snacka om fältmässigt. enda bilden som såg bra ut var på Bat C och Komp C. men maskeringen av tältet var inte den bästa, samt varför har inte Bat C ngt vapen för?
Hans Engström
mad.gif Det heter kvartermästare för bövelen. Jag är i och för sig van vid 'kvartersmästare', men kvatermästare var nytt.

I övrigt.

Knappst ett reportage men verkar vara sakligt och korrekt. Ger en positiv bild av två av de största problemen inom HV, stabs och UH tjänsterna.

Och fotona då? Tja, är det så det ser ut så är det så det ser ut. Men ni kanske skulle velat att Infobef censurerat? :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.