Help - Search - Members - Calendar
Full Version: OFP Operation White Night
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
panzerkampfwagen
Ämnet e gammalt, jag vet, men jag surfade in på deras sida. Tänkte att ni kanske också vill se de skitsnygga screenshotsen...

KLICK!
BJK
QUOTE (panzerkampfwagen @ Oct 5 2003, 19:34 )
Ämnet e gammalt, jag vet, men jag surfade in på deras sida. Tänkte att ni kanske också vill se de skitsnygga screenshotsen...

KLICK!

Hittade inga screens...... blink.gif
Flygmek 003
Gå in på forumet, --> General --> 030918 Beta screens

även beta bilder

Vet inte om jag borde men tyckte den var så fin.

Finns på
Ofp White Night forum
panzerkampfwagen
Finns även på huvudsidan, bara man bläddrar ner litet... Sjukt snyggt, jag fattar fan itne hur man kan lyckas. Dags att installera OFP igen verkar det som.
Myran
Detta har då redan varit uppe... dry.gif
panzerkampfwagen
QUOTE (panzerkampfwagen @ Oct 5 2003, 19:34 )
Ämnet e gammalt, jag vet

Har varit tyst på forumet om OWN ett tag, och jag tyckte att screenshots från 1:a oktober var klart tillräckligt aktuella. Se det som litet reklam för OWN. Frågor?
[Bedlam]
mmm.. det har varit sommar och det fall bort några medlemmar då.. så det har gått lite trögt .. hoppas dock att mer folk blir sugna att modda med oss när vi släpper nästa version.

det finns föresten en liten film att tanka ner på våran första sida.. kolla in smile.gif
siktet har ja redan hunnit ändra på så det lär blir mer förbättringar innan det släpps
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.