QUOTE (Marzocchi @ Jan 29 2005, 16:17 )
QUOTE (The Swede @ Jan 28 2005, 18:56 )
Hoppas att du inte köpte din Chimidan i Sverige, den är betydligt billigare direkt från Israel, inklusive frakt. www.zahal.org
The Swede

Jahadu. Tackar ödmjukast för det lilla tipset. Hade från början inte tänkt köpa något, men efter några minuters surfande på Zahal och en påminnelse om att dollarn är billig så slutade det såhär:
En
Sayeret SF carry all bag $59.00 och ett
Officers & NCO's belt black Navy and Police $8.50 när man ändå hade öppnat plånboken.
Nån som har mer koll på väskan? Invändiga fickor? Visst är det väl en utvändig på långsidan också?. Kan man stoppa in bärremmarna på samma sätt som FMs stora sköna gröna?
Då ska vi se, jag ska bara hämta min väska i källaren, är strax tillbaka..................
................................................................................
................................................................................
......................så där, nu är jag här igen.
Ena kortsidan har en stor ficka med dragkedjestängning motsv. bärsäck 2K. Andra kortsidan har en liten ficka med dragkedja och en med lock med kardborre.
På ena långsidan finns tre bälgfickor med dragkedja.
På den mittre fickan finns en hållare för namnlapp och mellan fickorna finns fästpunkter för bärremmar.
På andra långsidan finns fästpunkter för remmar.
På insidan finns en ficka för lättera föremål längs ena långsidan.
Fickan är "dubbel", dels som ett fack motsv. persedelpåse m/69 och dels som en ficka med dragkedjestängning.
Bärremmarna går inte att stuva undan som på bärsäck 2K.
EDIT:
Märkte nu att jag gett en recension på fel väska.
Tänk innan du skriver! Tänk innan du skriver! Tänk innan du skriver.
Den väska jag skrivit om är denna:

Elite units carry all bag $65USD
The Swede