QUOTE (2Sharp @ Mar 23 2005, 20:37 )
QUOTE (almkvist @ Mar 23 2005, 19:34 )
QUOTE (SISU @ Mar 23 2005, 20:31 )
@Vargas youzza den var riktigt läcker kostade shortan eller !!
@ almkvist kan bara hålla med dej om para toolen icke användar vänlig min rasade efter 1 mission på Balkan !
Jag tycker inte om den pga följande punkter.
-gillar inte öppningsättet
-ogillar tången, helt värdelös, bara fäller in sig
-dåliga verktyg
-inga bits :(
-blir slapp på alla ledder.
Jag har precis samma erfarenhet, min stridsparskamrat hade en under GU, samt en som jag fick då den förre ägaren var trött på den...
Dynga, SOG's tänger överlag ger jag inte mycket för, jag har haft 3, eller om det är 2?
Den senaste slog jag sönder med slägga då jag blev rysligt förbannad över att dess verktyg gick av stup i kvarten...
skrääääp...håller med dig, fast använder just nu en powertool på jobbet.
den var
billig på
naturkompaniet, två ord som man i vanliga fall aldrig skriver i samma mening
är dessutom stenhård på att inte låna ut mina multitool´s till andra.
inte efter att ha lånat ut min supertool till ett par apskaft som skulle "skära lite grejor", och kom tillbaks med de sågtandade knivbladet svart och kladdigt.
när jag frågade vad de gjort så svarade de
"tjärpapp."mitt anvundsvrål hördes nog över hela avenyn, och min chef höll fast mig, för jag vill göra gyros av dem med det andra bladet.
efter detta gick inte det bladet att använda till något, eftersom det satt fast i verktyget, och inte kom loss annat med en annan tång till hjälp.
tyvärr får man in eventbranschen ibland jobba med människor som kan ha sönder allt de tar i, tom järnspett.
hmm man kanske skulle bilda en komando-styrka av dessa och skicka till en adress på skånegatan...... :P