Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tragedi av stort format!!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Gotcha
"Big Brother-Micke" och "Big Brother-Linda" har gjort slut.
En taragedi av denna magnitud KAN ju inte gå förbi obemärkt...nästan så en tyst minut bör utbringas.. mad.gif

Här, på Aftonlögnen, står det "flygofficern" Micke bla bla bla 26 år...bla bla..

"Big brother-Micke", 26 år - flygofficer..?

Jag har redan mailat Aftonpravda om preciserande, får de vad de säger..

Måste...ha...mera...kaffeeeeehh....
softfeel
QUOTE (Delta Golf @ Sep 29 2003, 13:13 )
Har skickat PM till blågul..återigen, sorry, det var INTE den bilden jag länkade till... 8|  :(  :(  vissel.gif

Det är rätt bild, va?

Så går det när man länkar från vissa sidor ;) Anatar att du blev lite förvånad, Delta Golf?

Underbart nyhetsvärde i denna tråd. tveka.gif
SnowFlax
Jag ska äta palt idag smile.gif
Mattsson
QUOTE (softfeel @ Sep 29 2003, 16:50 )
QUOTE (Delta Golf @ Sep 29 2003, 13:13 )
Har skickat PM till blågul..återigen, sorry, det var INTE den bilden jag länkade till... 8|  :(  :(  vissel.gif

Det är rätt bild, va?

Så går det när man länkar från vissa sidor ;) Anatar att du blev lite förvånad, Delta Golf?

Underbart nyhetsvärde i denna tråd. tveka.gif

Vad menar du med det? Det här är den största nyheten sedan...sedan....ja laugh.gif
Delta Golf
Ah SoftFeel, räddaren i nöden smile.gif salute.gif

Är det dom eller vi som bryr oss som är fjompiga? horny.gif

//DG 2.gif
J-Star
Alltså... nog för jag inte tycker om Aftonbladet och dylika tabloider... men varför nu detta?

/J
Gotcha
QUOTE (J-Star @ Sep 29 2003, 17:22 )
Alltså... nog för jag inte tycker om Aftonbladet och dylika tabloider... men varför nu detta?

/J

Äsch, inget.. jag var bara extremt uttråkad och undrade om det är korrekt att han var var "flygofficer"...sedan är det ju just det att det är en redig anti-nyhet..

Whaddeva.. Malajn.gif
kronvrak
Gotcha: Micke flög ju i alla fall innan han gick in i huset... om han blivit utslängd efteråt har jag inte hört något om.
Delta Golf
Egentligen så skapade Gotcha tråden för att han ville ha BB-Linda helt för sig själv tillsammans med lite Kriek och musslor.Men ack, ödet ville annorlunda... :(

//DG
softfeel
Observera att mannen på Delta Golfs bild är gift. Kan någon vara vänlig och ta bort bilden.

/softfeel - som var sugen på pizza för 1h sen.
Gotcha
QUOTE (kronvrak @ Sep 29 2003, 17:40 )
Gotcha: Micke flög ju i alla fall innan han gick in i huset... om han blivit utslängd efteråt har jag inte hört något om.

Jaså? Flög vad? När?

Äsch whatever...Blågul kan väl slänga bort den här tråden och lägga den på en av minorna i Oxdjupet (ā 600kg Hexatonal) och tända stubinen...
BJK
Micke flög inget och kommer inte att flyga något, han är FIng-aspirant i marktjänst.
(Flygingenjör)
panzerkampfwagen
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ohmy.gif

Big-rother Micke o Big-Boobies Linda gjort slut! AAAAAAAAAAAARGH!!!!

Jag vill inte leva, JAG VILL INTE LEVAAAAAAAAA!!!!

*lugnar sig och dricker litet java*

Eh... I motion for the previous remark to be stricken from the record...
kronvrak
BJK: Då hade de en kul vinkling på hans tjänstgöring i programet då, det var ju mycket bilder med flygplan osv
Iofs inget oväntat att strix vinklar något smile.gif
Anders
OT: Gotcha, ser du verkligen ut som Skurt i ansiktet eller är det fel på min dator? 7.gif
Wolfsong
QUOTE (BJK @ Sep 29 2003, 18:05 )
Micke flög inget och kommer inte att flyga något, han är FIng-aspirant i marktjänst.
(Flygingenjör)

Han gick YOFF som flygtekinker AJ/JA37 97-99 med mig. Så han har flygit lite, men baksits. ;)

Direkt efter examen så sökte han FIng i marktjänst.
Nestor
QUOTE (panzerkampfwagen @ Sep 29 2003, 18:05 )
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ohmy.gif

Big-rother Micke o Big-Boobies Linda gjort slut! AAAAAAAAAAAARGH!!!!

Jag vill inte leva, JAG VILL INTE LEVAAAAAAAAA!!!!

*lugnar sig och dricker litet java*

Eh... I motion for the previous remark to be stricken from the record...

WORD!
You read my minds!
Kimster
Så inlägg raderat...

Sorry om jag inte e lika snabb som vanligt, men jag bygger bro och kör PATGB om dagarna just nu och har lite begränsad forumsåtkomst.

/ Kimster BlåGul
knaZen
bomber och granater! NU JÄVLAR SKA JAG JAGA LINDA!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.