Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny Mgs3-trailer
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Emil
Såg att det släppts en trailer till mgs3 på Tokyo Game Show som fanns att ladda ner.
För alla er som inte vet vad mgs3 är så rekommenderar jag er att kolla in trailersna.
(MÖP:ar borde gilla det här)
För övrigt heter spelet Metal Gear Solid 3:Snake Eater för er som inte visste det.
"Snake Eater" är för övrigt tydligen en slags minnesramsa för gruppbefäl,plutonsbefäl hos Rangers har jag hört.

http://www.konamijpn.com/products/mgs3/eng...lish/index.html

Tillägg: Man måste ta länken till TGS trailern och ta spara som annars brukar det inte funka. Slut! Frågor?
DennisMan
Verkar bli ett riktigt schysst lir....har redan lagt undan 700 spänn salute.gif
Darkzler
Pröva på Splinter Cell!

Ett spel där du inte använder dig utav vapen så värst mycket så som man gör i MGS serien, här krävs det list och intelligens
Runningback
Verkar fett! men ska nog syssla med lite mer sociala saker istället biggrin.gif
DennisMan
QUOTE (Darkzler @ Oct 2 2003, 22:11 )
Pröva på Splinter Cell!

Ett spel där du inte använder dig utav vapen så värst mycket så som man gör i MGS serien, här krävs det list och intelligens

Jorå jag har Splinter Cell också ;) De är ju ett schysst spel men gillar MGS serien bättre....finns det nån hårdare än Solid Snake?? 6n.gif ....behöver jag säga att jag tycker de va en flop men Raiden i 2:an? Twin Snakes ska bli kul å se hur det blir...Tycker fortfarande 1:an har en bättre handling...fast de verkar som de bara kommer till GameCube mad.gif mad.gif
Emil
Twin snakes kommer väl säkert till pc 6 månader efter releasen. Hmm ja 2:an var ju lite dålig iom raiden och den dåliga handlingen men jag spelade ändå som en tok. (hade europarekordet på att klara av tanker snabbt utan fusk eller extramaterial tiden var 10 minuter).
För övrigt så är splinter cell lite jobbigt och lite buggigt tycker jag visst AI:n i Mgs är väl ingen höjdare men de är iaf övertydliga de i splinter cell var ju helt bizarra.
Splinter Cell är väl en 3 och MGS en tveklös 5:a. 6n.gif
DennisMan
Hehe AI:n i MGS 2 va ju häftig =) Jag å min bror hade nog europa rekord i att dryga oss med vakterna i strut F biggrin.gif Spelade bara tankern ett tag bara för man är ju Snake då...Raiden är en riktig fjolla...lite konstigt att han är "kommando" soldat å inte vet va orden "who dares wins" å "semper fi" kommer ifrån....va gäller Splinter Cell så va man ju chanslös om nån skulle komma på en....va ju bökigt som fan å ta fram geväret å "röja" loss...bättre i MGS 3.gif ...fast alla olika gadgets i Spliter Cell va ju coola som kamrorna man skjuter iväg med granattillsatsen 6n.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.