Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Misstänkt namngiven
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Sgt1clHansson
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Fu Dahlberg
kan väl tyvärr påstå, att trots vad man tycker om svensk media, så håller dom ganska hög klass, om man jämför med tex Tyskland eller Storbrittanien... Änn så länge... MEN ansvaret ligger främst hos läsaren/konsumenten!
Elfgren
Ni blågul enades ju om att den sk "35-åringen" fick inte publiceras med namn och bild före dom på forumet (gjorde ett inlägg med hans namn och bil i anna lind - tråden). Vad skiljer denna gång? han har inte blivit dömd ännu.
Ing
QUOTE (Elfgren @ Sep 26 2003, 18:45 )
Ni blågul enades ju om att den sk "35-åringen" fick inte publiceras med namn och bild före dom på forumet (gjorde ett inlägg med hans namn och bil i anna lind - tråden). Vad skiljer denna gång? han har inte blivit dömd ännu.

Heeelt riktigt.
Tycker vi undviker det här nu också.

/BlåGul
Knekt
Man blir så trött. Jag läste i dagens DN hur blaskan försökte framhäva sig själv som lite bättre än kvällstidningarna när det gäller hanteringen av 35-åringen.

Och så nu detta! Botten är nådd!
Fu Dahlberg
QUOTE (Fu Dahlberg @ Sep 26 2003, 17:28 )
kan väl tyvärr påstå, att trots vad man tycker om svensk media, så håller dom ganska hög klass, om man jämför med tex Tyskland eller Storbrittanien... Änn så länge... MEN ansvaret ligger främst hos läsaren/konsumenten!

Hänvisar till mitt förra, Vi har lååångt kvar till Botten! Men vi är på väg!
Limp
Skrämmande om aftonbladet och expressen räknas som hög klass. Nu läser jag inte alltför många utrikiska tidningar och det låter som att jag inte missat nämnvärt mycket.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.