Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 6 feet under.
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Ragulin
I mitt tycke en av de bästa och roligaste serier som visats på TV bara försvann efter det att man visat den första säsongens avsnitt. Som vanligt hade tablåmakarna lagt serien på en "dum" tid, så kanske missades en del tittare. Nu är det en tid sedan och jag undrar om alla Und-snubbar här på forumet vet något om vad som hänt? Man brukar ju kunna få svar på det mesta här....
Etranger
Jag har följt serien sedan starten på Canal +. Där sändes säsong 2 under förra hösten och vintern. Då jag missade många avsnitt pga lumpen så såg jag den säsongen under sommaren då de körde ett avsnitt varje kväll på Canal +. Jag har för mig att SVT ska sända säsong 2 senare i höst.
Skulle förvåna mig nåt oerhört om den inte sändes på någon mer "allmän" kanal under året. Får bara hoppas att SVT har insett vilket guldkorn de sitter på.

<Edit>
Fast nu kommer jag ihåg att Seinfeld sändes på konstiga tider innan de insåg att serien förtjänade en bättre placering. Man vet aldrig!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.