hela stockholms stadion konserten på sr p3 just nu. fan äntligen ett skäl till att betala licens.
p3 live 21 - 23
Rifleman/Medic
Sep 18 2003, 20:59
Säga vad vad man vill om Rånartjänst i Kiruna och systemet med att betala en licens till staten för att få äga en radio och tv (misstänker att Nordkorea och Kuba kan tänkas ha ett liknande system....). Men det är fanimej kvalitets radio och tv som produceras för slantarna.
Vad menar du med "äntligen ett skäl" ? - Det är tredje gången jag spelar in Maiden på P3 live. För att inte nämna Slayer, Thåström och alla andra guld konserter som man fått äran att uppleva igen via radio!
Gripen
Sep 18 2003, 21:54
SKIT OCKSÅ!!!! har ju vetat att det var i kväll länge.... och ändå så glömmer man det, men jag var ju där i sommaras så det gör väl inte så mkt...
Nifelhel
Sep 18 2003, 22:33
Det lät riktigt gôtt...orkar knappt vänta till november...
Runningback
Sep 19 2003, 11:10
schysst med lite nya live låtar..
knaZen
Sep 19 2003, 19:13
Nooo! the pain!, the pain! missade det! nåja jag får trösta mig med att glo på rock in rio på dvd här uppe i norrland istället . sedan kan man ju alltid ladda hem skiten när man har permis 8-)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.