Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Besviken
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
tjostolv
mad.gif Skrev ett inlägg om infosoldater förrut.. Det blev bara en massa tjaffs.. och nu undrar jag återigen camo.gif om det är någon som kan ge lite information om vart infosoldaterna jobbar, vilka arbetsproverna är, när man blir kallad att skicka sådana osv.

tack på förhand FN1.gif
Mozza
Här står det lite. Enklast är väl att maila dem: info@varnpliktsnytt.se
tjostolv
tackar
Dedicated
QUOTE (tjostolv @ Sep 12 2003, 10:20 )
mad.gif Skrev ett inlägg om infosoldater förrut.. Det blev bara en massa tjaffs.. och nu undrar jag återigen  camo.gif om det är någon som kan ge lite information om vart infosoldaterna jobbar, vilka arbetsproverna är, när man blir kallad att skicka sådana osv.

tack på förhand FN1.gif

Skulle du nu gå och bli infosoldat har du en given uppgift; se till att det inte blir nåt mera tjafs genom att göra ett bra jobb!
Vysotskij
Bäste Tjostolv,

jag vill önska dig lycka till med ansökan till tjänsten som informationssoldat. Jag ber om ursäkt i den mån mina inlägg bidrog till att din förra tråd spårade ur. Förhoppningsvis framgick av dem att jag tycker att tjänsten är viktig för såväl de pliktiga som för hela Försvarsmakten.

Jag tror att tjänsten kan vara mycket givande; jag är ledsen att jag inte lyckades motivera min journalistintresserade syrra att söka efter gymnasiet. Hoppas det går bra för dig.
Sillen
Bah, pojkspoling. Den där länken hade du ju redan fått! camo.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.