Help - Search - Members - Calendar
Full Version: För er som vill söka till A-Qauida 02.
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2
Lt. Payne
http://www.geocities.com/sharesdjc/ 8.gif

De kallar mig Mustafa Turban i flygskolan... :(

(Varför övar vi aldrig att landa??)
Fu Kjellberg
Ismail Delivered anmäler sig som andre pilot.

Konstigt. Fick ingen reurbiljett unsure.gif
Dedicated
Abu Marzook Whafukama-Doin........lite coolt ju!
furiren
Muhammed bin Shagfest anmäler sig

EDIT:
Jag hade gort ett isolerings jobb i Viken utanför HBG och var på väg hem klockan var nog c:a 1530-1600 när jag hörde på radion att ett flp hade flugit in i WTC....
Och sen satt man och tittade på CNN, BBC, SKY NEWS och våra kanaler hela natten
The Swede
Abdalla The Kenyan
Dies irae
Ussama Al shiten.......
nilsson
Ghai Fagbhut
Dedicated
Påminner mig om att det snart är den 11 september.....kommer ni ihåg vad ni gjorde när ni hörde om smällen? Jag var på en anställningsintervju.....där var alla övertygade att det skulle bli världskrig.......
Kimster
Abdulaziz Ichi Ghonads gasmask.gif
Max
......Misukin Osama Offen.....

Jag hade precis kommit hem från skolan när jag fick veta det...Det var en varm och solig dag kommer jag ihåg. Gick upp och satte på texttvn..."Öhm...ett flygplan har flugit in i WTC....!?" var min kommentar om jag inte missminner mig.
BJK
Huymada Farti Noys, likes beans and onion..... laugh.gif
Sgt Papa Bear
Sheik Yo-ass...

Hmm svänger ju i alla fall biggrin.gif

Angående var jag var så satt jag på jobbet och lyssnade på radio, när de på nyheterna sa att ett plan kraschat mot WTC.
Trodde att de var en cessna eller motsv, men attans så fel man hade.
//Sgt Papa Bear
J-Star
Muhammed bin Shagfest reporting for duty Sir!

Var hemma i dåvarande flickvännens lägenhet. Hon ringde från jobbet och sade att hon hade hört något om flygplan som krashat i WTC. Slog på TV:n medan hon väntade i luren. De körde feed från CNN som då sände panorama bilder direkt från NY. Konstaterade "Öhm... det är något som saknas på bilden" (tornen hade redan rasat då).

/J
lowandslow
Mohammed Al Wank'han anmäler sig...

vet inte ens var landningsställsknappen sitter, övertar i luften ju...
Azan_Gb
QUOTE (P-O Fyhr @ Sep 5 2003, 14:56 )
Påminner mig om att det snart är den 11 september.....kommer ni ihåg vad ni gjorde när ni hörde om smällen? Jag var på en anställningsintervju.....där var alla övertygade att det skulle bli världskrig.......

Då fick du inte jobbet?
Dedicated
QUOTE (Azan_Gb @ Sep 5 2003, 15:32 )
QUOTE (P-O Fyhr @ Sep 5 2003, 14:56 )

Då fick du inte jobbet?

Nope, det fick jag INTE! Vilket kanske var tur eftersom jag då inte hittat mitt nuvarande!
Ful
Abu Yassir Fatti Fukki anmäler sig för skum verksamhet
Vapenfett 101
Usama Su'kocken här! ohmy.gif
LYNX
Usama Bin Shafting

Jaha, nu är det skottpengar på mig!
Ingen som vet någon schysst grotta jag kan köpa/hyra/byte?
Finnes 2.a Bohus.
Fu Gson
Fatin'ma Bhutti en aning för kvinnligt tycker jag allt, men, men

9/11 satt jag hemma, brorsan ringde, slog på TV och fick en total overklighetskänsla......
Target#1
Ghai Fágbhut reporting for duty!

9/11 hade jag just kommit hem från skola då farmor ringer gråtandes hysteriskt och frågar var farsan är. Skäller ut mig för att jag inte vet var han är (han reser mycket så vi brydde oss inte så mycket längre då) och skriker att jag skall sätta på tvn. Gör detta lagom till att andra planet förvandlar 3-4 våningar till gehenna. Minst sagt förvirrad och förvånad.
toord
Ussama Al shiten biggrin.gif
Fredriksson
Abu Yassir Fatti Fukki salute.gif
Mattsson
Huymada Farti Noys
106
Bhati Al-Boya
Fbj972
QUOTE (P-O Fyhr @ Sep 5 2003, 13:56 )

Jag jobbade på polisens ledningscentral. En polis ringde in och sa att USA har råkat ut för en terroristattack. Allt han berättade lät osannolikt varför jag skrattade lite och sa -"Ja, visst... Du ställer in nu.. Ok.. Vi hörs till natten..." När jag sedan slog på storbilden fick jag se vad som hänt. Det kändes overkligt fram tills dess att larmskrivaren började smattra fram information gällande olika åtgärder Sverige vidtagit.
xteam
Fatin'ma Bhutti till er tjänst

pansar2.png xteam
Azan_Gb
Jag kom hem från skolan. Satt framför datan och en kompis säger att ett plan hade kört in i WTC. Så jag tänkte soo what, vad fan är WTC? Stog det på aftonbladet att en boeing kört in och då kom jag på vad WTC var. Sprang till TVn på med Al-jazeera som sände dirket via cnn. Sen ser man andra planet flyga in.

Varje gång jag ser planet köra in med fullkraft får jag gåshud.

Edit:Misukin Alah Offen anmäler sig frivilligt
Rifleman/Medic
Kom hem från träningspass och stod och drack en proteindrink framför TV:n.

Min första tanke var givetvis : "Hämnas!"
Panzerfaust
Darkanzali Al'boobslim
Anmäler sig.

Jag bodde på gotland vid tillfället... satt hemma i kåken glodde på TV.
Gick ut och tog en öl och en pizza och tänkte över sitvationen unsure.gif
Thorleif
Faghil Al-Gaylord ställer in sig i ledet !
Smocken
"Dont esteimate the power of god, a cup of cold goatmilk and swedish anti-tank soldiers"

//Sheikh Rattle-al-Roll laugh.gif
Myran
Al-Yazir Ima Fhatti anmäller sig för ondskefull tjänstgörning! biggrin.gif
Tompa
Al-Raghie Ma'byatch At your service!

9/11 Satt jag i skolan och hade historia vi talade om Amerikanska inbördeskriget. En lärare kommer in och ber att få prata med vår lärare , efter 5 minuter kommer han tillbaka och berättar vad som har hänt men ingen förstod nog omfattningen av terroristattacken då. Vi fick gå hem tidigare den dagen. :(
Foxtrotcharliegrg
...Ahmed The Tanzanian... som tjuvtränat med att få spaka lite i ett segelflygplan...

Höll på med att fylla sandsäckar för att rädda hembygden undan Ångermanälvens översvämningar när någon sa att ett litet plan krockat med en skyskrapa i NY. Trodde först att det var ett skämt, 'Hur puckad är man om man inte kan väja för WTC??', ungefär... Sedan när jag hörde på radion att det var 2 kapade passargeraraplan insåg jag allvaret och hoppades den amerikanska sidan av släkten var långt från NY. CNN o BBC var på 24/7 under några dagar efter det.
jed
Mistafa Dafagbhut greppar ak och leder vägen!

9/11 hade vi kurs på jobbet, en killes mobil ringer och han går ut, när han kommer tillbaks ser han alldeles konstig ut och säger åt oss som lyssnar på läraren att komma ut och kolla på extrainsatta nyheter på tvn...
Sen tillbringade vi resten av dagen med att (försöka) läsa nyheterna på webben, det var minsta sagt svårt.
Pang
QUOTE (Ful @ Sep 5 2003, 15:56 )
Abu Yassir Fatti Fukki anmäler sig för skum verksamhet

Fatti fucki laugh.gif

Soldat Bhati Al-Boya redo för.. tja.. sova!
Knekt
Sheikh Rattle-al-Roll fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif
Uttern
Al-Raghie Ma'byatch

Ni kan kalla mig för "Ragge från Baywatch" laugh.gif

Uttern
Sniff
Ismail Delivered anmäler sig för kort men väldigt intensiv tjänstgöring!

Var en bortskämd liten VPL' då det smällde där borta.
"Typiskt att kriget kommer när jag gör plikten" Malajn.gif
Nifelhel
Misukin Osama Offen Hmm vaffan ställde jag kamelj*veln nudå??
Tyrfing
Vafan!!!!!!!

Sorry you sound too nice to be a terrorist!

Jag är MYCKET förolämpad! Jag är ju en Bad-Ass motherfucker!! *spottar o fräser*
Jag vill också ha ett tufft terroristnamn!!!! *surar*

mad.gif
Maximus
Abdullah B'hati Anmäler sig ph34r.gif
bushman
abdullha honeylocks söker samband med chefen.
hälsar oxå att service förrådet har slut på sandfärgade turbaner, nya väntas inkomma när militaryshop i islamabad får en ny sändning

jobbade med att bygga mässa i erikbergshallen i gbg, när min chef kom in och sa att det hade flygit in ett flygplan i WCT.
vi trodde honom inte, men när vi gick på lunch, kom vi in i lobbyn på hotellet som ligger brevid hallen.
lagom till att andra planet brakade in torn nr 2.
hotellet var fullt med amerikaner som jobbade för volvo/ford, de var i upplösningstillstånd och kastade sig över oss för att få låna våra mobiler.

hotellets växel hade brakat samman och deras internet-lina också.
därefter fick vi åka hem, mässan ställdes in, det var volvo som höll i den och de flesta av jänkarna skulle delta.
blev väl inte så aktuellt att disskutera bilar just då......
SG OLSSON
Mustafa Turban anmäler sig

För tillfället utbytesstudent på japansk flygskola med mycket hög elevförbrukning. Vi får inte heller öva landning? Konstigt. Verkar bara ingå en veckas hyra av studentrum ?
Fu Carlsson
Abu Yassir Fatti Fukki 7.gif unsure.gif laugh.gif

Hade precis kommit hem och slog på tv och fick då se en livesändning från NY där det rök ur ett av tornen. Det första jag tänkte var att det var en ordentlig brand som hade utbrutit. Sen
så ser jag plötsligt hur ett flygplan kommer in på låg höjd rakt mot det andra tornet och en reporter börjar gapa och skrika något om ett andra plan. Så ser jag hur övre delen av torn nummer två förvandlas till ett eldhav och jag nästan bokstavligen tappar hakan i backen och blir helt förstummad. Kunde inte tro mina ögon för det var ju så fruktansvärt overkligt. Kändes som man satt och tittade på en film. Sekunden senare ringer en polare och är rikigt uppstirrad. Efter en stund så kommer så rapporten på tv om att flygplan nummer 3 har parkerat i pentagon och då blir jag faktiskt ganska rädd och undrar vad i helvete som håller på att hända. Polaren ringer då igen och babblar om att det nu säkert blir världskrig och hej o hå.. Ja den dagen ska man sent glömma.
Rokare
Muhammed bin Shagfest

Nästa SoldF fest sker således hemma hos Rokare....
Förutsatt att det finns motsvarande mängd damer,
a'ight????

GMY
f21
Yasser Marrowfat med rätt att förgifta mat
Zoran
Al-Yazir Ima Fhatti anmäler sig...
zip
Mohammed Al-Bom-Ya
Salpeter, socker och koskit eller hur var det nu igen?

11 Sept; Var med och förberedde frivilligförsvarets dag på Jägersro i Malmö, snacka om tajming!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.