Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Drive thru
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
xteam
McDonalds

personalen måste ha blivit lite förvånade eller......

laugh.gif

pansar2.png xteam
facit
Har varit här innan...
Runningback
QUOTE (xteam @ Sep 4 2003, 19:21 )
McDonalds

personalen måste ha blivit lite förvånade eller......

laugh.gif

pansar2.png  xteam

Är det klippt eller sant?
Fu Dahlberg
japp, achilles har tagit upp bilden förut, och tydligen skall han vara med där någonstans
Runningback
Humm, ok, ruskigt coolt iallafall.
Varför stannade dem där? bränsle? eller kände suget av en BIG mac?
106
De var väl hungriga, McDonalds har rätt dåligt med flygfotogen så tankning är det säkerligen inte.
Det finns ett antal liknande bilder och det är väl ingen större nyhet att militärer stannar för en burgare ibland. Jag ser inte riktigt det coola.
xteam
QUOTE (Fu Dahlberg @ Sep 4 2003, 23:28 )
japp, achilles har tagit upp bilden förut, och tydligen skall han vara med där någonstans

Ajaj, belönar mig själv genom att springa 10 varv runt huset naken.

(Använde sökfunktionen, dock sökte den bara i Markan mad.gif , glömde söka i hela forumet) Sorry!!

pansar2.png xteam
Gripen
En annan sån här grej som hände var att mina föräldrar som har en glas&porslins affär hade sålt en servis till våran granne i sommarstugan som är kapten i helikopterflotiljen, han kom och hämtade servisen med helikopter.
Han landade en helikoper 9 ca 100m från vårat hus på en åker i ett villa kvater.....
(bor i Ljungby i Småland, tror att McDonalds bilden är därifrån med, ser i allafall ut exakt så vid McDonalds i Ljungby)....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.