Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Att ge fuskare svar på tal :)
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
J-Star
En kille förde lite liv på ett forum som används av folk som fuskar i multiplayer. (Japp, believie it or not men fuskarna har verkligen forum där de samlas och diskuterar hur man skall fuska i spel! Losers...). Efter att ha blivit bannad några gånger från forumet och sedan kommit tillbaks så hotade forumägaren med att anmäla honom till hans ISP. Detta var killens svar till fuskarna:

I was gonna stay banned this time. But…I admit, I HAD to come back and see how JUST far I had had set the hook. Dammmmmmmmm!!!!! Set it DEEP!!!

Now…..wait a second here...Bawwwwwwww………wait…I have to catch my breath.

ROTFLOL….YOU…..<coughing in fit laughter> are….gonna <tears pouring from eyes>….have…..my…<snot coming from nose> roadrunner account….banned <hysterical laughter>…….Bawwwwwwwwwwww…….OK….what’s the punch line.

Lets see:

Cheater: Roadrunner….I have a guy that keeps logging onto my website and posting things that make me mad.

RR: Sir…how is he getting in. Backdoor, Trojan horse, some other hacking method? We are really cracking down on hackers at Road Runner.

Cheater: Errr….well, no…noting like that. He is registering and then logging on as a user.

RR: Ahhhhh….Sir…that is not illegal.

Cheater: Yea…but we BANNED him, and told him not to come back, AND posted his IP over the internet. FIVE TIMES!!! The guy just will not stay banned. And I am mad!!! He is just logging on to disrupt out discussion group. And THAT violates out terms of use agreement that he checked and said he would abide by when he came to our site. He is not playing FAIR and we want his stopped!!

RR: What kind of discussion group is it sir?

Cheater: We are a group that uses hacks to violate end user agreements of numerous game programs for the purpose of cheating the other people playing the game. Really pisses them off too when you pawn them. It is really swell fun!! And it doesn’t even require a lot of talent. We are also pursuing a class action lawsuit against the Even Balance Co. that makes a program called Punk Buster to stop us cheaters! We just need 20,000 more parents to sign permission slips and we will Pawn them!!!

RR: Click

/J
Mattsson
ASG laugh.gif

@J-Star
Vad gjorde du på ett forum som diskuterar fusk till spel?
Det är ju nästa som att diskutera på ett forum med en massa vapentokiga personer! ;)
J-Star
QUOTE (Mattssonmannen @ Sep 4 2003, 15:57 )
ASG laugh.gif

@J-Star
Vad gjorde du på ett forum som diskuterar fusk till spel?
Det är ju nästa som att diskutera på ett forum med en massa vapentokiga personer! ;)

Det där hittade jag faktiskt på AA-forumet.

http://americasarmy.com/forum/viewtopic.ph...7336&forum=21&9

Jag hade dock gärna gått in på ett fuskarforum för att djävlas med snorungarna som fuskar.

J-Star -> bong.gif <- Fuskare

/J
Raffsec
Alltså att fuska när man spelar singelplay är väl en sak men fant alla som fuskar i multiplay angry.gif

HV.gif
Myran
Hehe, rätt åt dom! fuska kan man göra i single player, men inte i multi. det är helt enkelt bara FEL.. tycker jag då.. blink.gif
Raptor
Som CS spelare har man blivit ganska luttrad. Fusket är tämligen utbrett inom CS världen och tyvärr har det bieffekter. Skulle man nu träffa någon som är riktigt bra i CS över internet så vet man inte om det är skicklighet eller bara fusk. Nej, ner med alla fuskare!

Jag --> bong.gif <-- fuskare
Dies irae
Tur att man inte spelar spel. Tur att man lever i den vanliga världen...
Erik_G
QUOTE (J fyhr @ Sep 4 2003, 22:51 )
Tur att man inte spelar spel. Tur att man lever i den vanliga värden...

Det finns gott om fuskare där med!

/E
Dies irae
QUOTE (Erik_G @ Sep 5 2003, 09:37 )
QUOTE (J fyhr @ Sep 4 2003, 22:51 )
Tur att man inte spelar spel. Tur att man lever i den vanliga värden...

Det finns gott om fuskare där med!

/E

Klart. Så är det..... camo.gif
HVU Forces
Det e kul och fuska :P nä men håller med er i multiplay så ska fusken inte existera men spelar man single play ja då fuskar man ALLTID! biggrin.gif salute.gif
Tivaljör
QUOTE (HVU Forces @ Sep 9 2003, 22:53 )
Det e kul och fuska :P nä men håller med er i multiplay så ska fusken inte existera men spelar man single play ja då fuskar man ALLTID!  biggrin.gif  salute.gif

Vissa bara måste bryta mot regler....
HVU Forces
Vissa bara måste bryta mot regler....

jovisst, men det är förbannat roligt !! fast bara inom spelens ramar förstås! vissel.gif biggrin.gif
Nestor
Jag säger bara orden:
FAIR PLAY!
Man skall alltid uppträda med sportsmashipnär man spela på nätet!
Kapten krycka
Varför fuska??

Det är väl utmaningen att klara det för egen maskin som gör det roligt?!
Eller?? smile.gif
Nestor
Att fuska med spel kan väl jämfaras med att tejpa över sensorerna på SimFire utrustningen.
Eller?
Torak
Jag fuskar nastan alltid i SP, och nar jag spelar MP "offline" mot bottar, men inte tusan kan man fa fuska nar man spelar mot andra manniskor. I SP vill jag kunna kuta omkring med alla vapen och ododlighet, men i "riktig" MP ar det helt klart "not the done thing".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.