QUOTE (SÄK @ Sep 2 2003, 22:34 )
QUOTE (Mattias @ Sep 2 2003, 13:43 )
Med det sagt så kommer jag förmodligen ändå se det nästa vecka, ja va fan hon var ju snygg att titta på.... man borde göra nåt bättre med sin tid.

Man kunde dra vissa paralleller till Buffy o Dark Angel..... (som OCKSÅ fínnes tv 4

)
Snygga brudar som spöar skiten ur män(oftast) som har varierande grader av färdigheter (Soldater, Elitsoldater, agenter, jättestarka vampyrer m.m...), Dessa bad guys har oftast ingen chans...
Och så ska tjejerna alltid slåss för det goda... (kan de inte komma med nån som är en "bad girl" nån gång?)
De lyckas också alltid klämma in lite normalt socialt liv emellan actionscenerna, trots att de alltid är jagade...
Det var mina tankar.... håller ni med eller snackar jag bara dynga?
Inte bara jag som är trött på dessa dumma bimbos som springer runt och kickar elaka gubbar och klämmer in nån tuff spydig komentar mellan sparkarna?
Buffy är ful, hon serut som en katt.
Dark angel är så smal så hon kan trilla ner i en såndär galler brunn om hon har otur.
Lara croft, hum... så jävla opropetioneliga pattar som man tror inte att det är sant... IRL skulle hennes hoppande springande göra så att dessa bomber skulle förmoldigen hänge ner till knäna efter 40 års ålder... Om hon intehar 20 st sport behar samtidgt.
Sen ser även hon konstig ut... påminner lite om apan som OZ hadde som avatar. (tror det va han)
Glimtade lite på denna nya häftiga serie... såg ca 1 min och tänkte "inte en till" sen vart det MTV och så satt jag här och blängde ögonen fyrkantiga...
Hä... jag behöver inte se på dessa fjollor som vill ha jämstäldighet men ändå klär dom av sig för pengar.. vad vore dessa nollor utan sina kroppar? oh... pleazzzza!
(pratar inte om alla tjejer, utan skådisar)