Help - Search - Members - Calendar
Full Version: The Sting
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
J-Star
Köpte The Sting / Blåsningen på DVD... sitter just nu och lyssnar på inledningen... Scott Joplin plinkar på pianot. <djup njutningsfull suck/> wub.gif

På den tiden visste man verkligen hur man gjorde film. När SFX-budgeten sträckte sig till en vattenpistol för att skjuta en dutt röd färg fanns det pengar att lägga på viktigare saker... som manus, miljö och skådespel. Sådana filmer görs inte längre. blyg.gif

/J
RANGERTEDDY
The Sting

Är de främsta filmer som gjorts, helt klart bland mina favvo filmer. Jag har nog sätt The Sting lika många gånger som Wittman sätt BHD, har nog sätt BHD lika många gånger iof 7.gif

Har förmånen att ha TCM i mitt utbud av kanaler, mycket bra äldre filmer sänds på den kanalen. Jag tycker personligen att det görs FÖR MYCKET filmer idag, som inte ger ett piss. De innehåller inget av värde, och det enda som tillför publiken är "feeta aktion scener". sad.gif

MvH RT
Rangern.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.