Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ovanligt dumt
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Vildmannen
Det blir nog vare sig värnplikt eller någon beviljad vapenlicens i framtiden för denne yngling Malajn.gif

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,352521,00.html
Dies irae
Mycket dumt litet barn...... mad.gif
EMK
Ja, man slutar aldrig att förvånas, att personer inte har mer respekt för ett vapen. angry.gif
robot
Mmm.. han söker antagligen "respekt" när han el. hans kompis viftar med pickan. Han får visserligen en sorts respekt. Tycker det är tråkigt med sådana incidenter.
;) bong.gif
Ragulin
Djävla unge, men samtidigt ett talande exempel på varför jag valt att förvara mitt vapen i kassun och inte i hemmet!
Fbj972
Det känns som att polismannen borde valt att förvara ungen i vapenskåpet istället för vapnet... bong.gif
Dahlberg
QUOTE (Ragulin @ Aug 28 2003, 13:04 )
Djävla unge, men samtidigt ett talande exempel på varför jag valt att förvara mitt vapen i kassun och inte i hemmet!

Lite drygt att, som polisman, förvara pistolen i en kasun på ett regemente någonstans...
Civil Skyddsvakt
Tråkigt att sånt här händer.........
Vakten_F4
QUOTE (Dahlberg @ Aug 28 2003, 17:59 )
QUOTE (Ragulin @ Aug 28 2003, 13:04 )

Lite drygt att, som polisman, förvara pistolen i en kasun på ett regemente någonstans...

Håller med, smidigare att låsa in ungen i en kassun...
Livhusaren
DRUMMEL DRUMMEL DRUMMEL!!!!!!!

salute.gif angry.gif angry.gif angry.gif angry.gif
Tianzi
Våra soldater ryckte in i Måndags och jag fick höra att under vapenvården så skulle en bestämma sig för att skoja lite och började vifta med med sin Ak5 precis när en Kapten kommer förbi.

Ni kan ju gissa hur den utskällningen gick till...

Ibland kan man undra om soldater har IQ badboll....

EDIT: lite OT men passade ändå under ämnet
Ragulin
@Dahlberg

Du fattade nog vad jag menade, hoppas jag.....
Nestor
Ett ord:
Suuuuuuuuuuuuuuuccccccccccckkkkkkkkkkk!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.