Help - Search - Members - Calendar
Full Version: barnens brevlåda
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
bushman
barnens brevlåda
hmmm någon på securitas pr avd hade en riktigt dålig dag?
Myran
Jamen, alla vet ju att Securitas är ondskefulla vissel.gif saint.gif :P
Womack
Träslöjdslärare är konstiga, det är det jag alltid sagt ;)
Civil Skyddsvakt
Haha, så brevet hittade sig hit också laugh.gif
Smocken
Rolig men fejk, finns med i en bok som heter Brev till samhället, en hel samling av roliga brev som författaren skickat iväg. Här publicerar han både brev och svar.
Kan kan rekomendera den starkt, nackdelen är att man läser ut den väldigt snabbt. Men det går ju att läsa om. Ett "måste" att ha på toaletten

Köp boken här
Nifelhel
@Smocken
Menar du att boken är "skitlitteratur" då? laugh.gif
JBP
QUOTE (uffe_87 @ Aug 24 2003, 20:20 )
Träslöjdslärare är konstiga, det är det jag alltid sagt  ;)

MMM verkligen.....efter alla j_kla smörknivar man ha åkt på att göra genom högstadiet. mad.gif
Smocken
QUOTE (Nifelhel @ Sep 4 2003, 21:02 )
@Smocken
Menar du att boken är "skitlitteratur" då?  laugh.gif

Ha ha ha nästan, men det är sån bok som man har på dass i ett snöre, man tröttnar aldrig på attt bläddra i den, perfekt för 10 minuters skitpaus
Runningback
Jag har nog aldrig sett en securitas snubbe, ser bara att dem glider förbi snabbt som fan i sina bilar, hinner inte se dem biggrin.gif
J-Star
Underligt att Securitas gick på den där med tanke på att språket i "barnbrevet" är felfritt och använder sig av formuleringar som en 5:e klassare knappast skulle göra...

/J
Fbj972
HAAAAAAAA HAAAAAAAA!! Så kul... horny.gif
Bad Karma
håller med J-Star
Odeys
QUOTE (Bad Karma @ Sep 7 2003, 04:04 )
håller med J-Star

Och jag håller inte med någon av er laugh.gif

Nä vad jag menar är, man har inte som ansvarig för att besvara brev råd
att hantera dårfinkar annat än vänligt -dvs besvara deras brev.
Annars kan man ge sig f-n på att värre saker händer... ph34r.gif
Vi hade en galning i min brf och det var bara att svara, annars började han springa runt och skrika om konspirationer och mörkläggning och att han minsann skulle exponera oss mad.gif

Då är det enklare att svara, även om man misstänker att det inte är helt allvarligt/det fattas ett par skruvar hos brevskrivaren.

/O.

PS Ni borde läsa boken den är helt hysterisk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.