Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Carolina Klüft
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
The Swede
Vad säger ni?
Fyra personliga rekord igår.
Två grensegrar, tvåa i en gren.
Kom tillbaka stort i längdhoppet idag efter två övertramp och gjorde ett säkerhetshopp på 6,68 vilket hon vann grenen på.
Nu återstår spjut och 800 meter.

Jag tror stenhårt på henne och att hon tar guldet, kanske att hon tillochmed plockar över 7000 poäng.

The Swede
Raffsec
Ja vad ska man säga

Guld garanterat 7000 mycket möjligt

Sen så har hon ju en utstrålning som får världen att smälta

HV.gif
Vargas
Ja, Guldet har hon nog i en liten ask. Hela hennes serie ser ut att bli en klassiker, men hur långt hon når törs jag inte spekulera i.
Hennes utstrålning däremot vet jag inte riktigt om jag kan skriva under på. Jag får mest en "creepy"-känsla så fort jag ser henne ...
Hotel Charlie One
Håller med Vargas, creepy är ordet. Duktig idrottstjej dock.
Mozza
Ja nu är nog guldet klart horny.gif , det var längdhoppet som var lite osäkert, men nu är det avklarat. 7000p blir nog svårt även om hon överraskat förut.

Klockan 1500 kastar hon spjut & 1835 ska det springas 800m
Doggydriver
Ca 10min kvar nu, TV på!
The Swede
Vad kan man säga?
Personligt rekord i 5 grenar, svenskt rekord i 7-kamp, passerade drömgränsen på 7000 poäng.
Detta av en tjej som bara är 20 år och har hela karriären framför sig.

The Swede pansar2.png
Elfgren
karolina kluft har vunnit vm o är en av tre personer i hela världshistorien som klarat över 7000 poäng på en sjukamp

fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif
GRATTIS SVERIGE OCH KAROLINA

Kanske inte lika underbart som segern vid Narva men ett helt klart + i kanten för svea rike biggrin.gif
Runningback
Har aldrig gillat henne eller någon fridrottstjej.
men grattis!
NBC
Så otroligt starkt av henne på upploppet på 800m, man såg verkligen hur benen pumpade av mjölksyra när hon sprang över mållinjen. Helt underbart, vilken start på detta VM.

Carolina Klüft är helt enkelt BÄST! smile.gif

Inte att förglömma svenskan som kom på plats nr 27 i 20 km gång... hrm det var dock bara 28 som kom i mål biggrin.gif
mace
Helt klart en otrolig prestation.
Ett stort grattis till henne.

Men när det gäller hennes "utstrålning" så sällar jag mig till samma skara som Vargas och Hotel Charlie One, "creepy" är ordet.
Lindeberg
QUOTE (The Swede @ Aug 24 2003, 19:40 )
Vad kan man säga?
Personligt rekord i 5 grenar, svenskt rekord i 7-kamp, passerade drömgränsen på 7000 poäng.
Detta av en tjej som bara är 20 år och har hela karriären framför sig.

The Swede pansar2.png

Och dessutom är hon från Växjö biggrin.gif

- och det är också Björn Wirdheim, som snart kör Formel 1.

- och alla tennisspelare utom Borg typ...
dxl
WOOOOHA
What a girl.

wub.gif salute.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif wub.gif
Livhusaren
säger det samma har alldrig gillat henne Men GRATTIS ändå!

fun_icon_nana.gif
Runningback
QUOTE (Livhusaren @ Aug 25 2003, 09:34 )
säger det samma har alldrig gillat henne Men GRATTIS ändå!

fun_icon_nana.gif

tack, så slapp jag vara ensam..
Hon är otriligt duktig, men inte någon favorit i mina ögon direkt
Jooohan
riktigt starkt jobbat av henne måste jag säga, vad gäller bragdguldet så tror jag diskussionen om vem det ska tillfalla är ganska klart.. smile.gif men som sagt, vm är inte över än (olsson, holm...)
Xit
Denna tjej kommer nog bli jäkligt stor inom friidrotten! Grattis!
Fbj972
QUOTE (Xit @ Aug 25 2003, 15:51 )
Denna tjej kommer nog bli jäkligt stor inom friidrotten! Grattis!

Känns som att hon redan är det... ;)
D-G
Inte att förglömma svenskan som kom på plats nr 27 i 20 km gång... hrm det var dock bara 28 som kom i mål

Gång? Är inte det lite som att tävla i att viska högst? blink.gif

...

Sjukampen var en jäkligt kul tävling att följa (mångkamp är coolt), mycket imponerad av Klufts framgångar...

men, creepy utstrålning, absolut smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.