Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mer Pansarbilder åt folket!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
foostav
Kamrat-posten suger nuförtiden. Och varför? Jo, alldeles för lite bilder på pansarvagnar! Om vi vill få fram en ny generation av krigare(camo.gif) , och inte en till generation av navy2.gifwub.gif så måste vi ändra på detta snabbt!

Och var kommer du in i detta, ädla Soldeffare? JO, KP har nuförtiden email, och jag uppmanar alla att skicka ett brev till dom, och kräva koola bilder. gör såhär:

Gå till Kamrat-posten , under "välj avdelning" markera "önskebilden", sedan så skriver du in ett brev till dom! Ett exempel på ett möjligt brev, skrivet speciellt så att de inte ska misstänka något:

ja tycker de skule vara coolt om ni hade bilder på typ en pansarvagn *ler* helst en svensk strv122, den är så läcker wink.gif
-HoT GuRl 14
ps: lol
Nestor
hehehe
Helt rätt! laugh.gif
strvkomp
Håll till godo jag har några godbitar på 122 Leo2, Strf90 E-vagn o dylikt på rulle. Ska bara ta slut på filmen sen ska jag generöst dela med mig till folket.
Patience, patience...

Strvkomp pansar2.png
Stridsmarsvin
Do and done! En svensk "pansarvagn" efterfrågad
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.