QUOTE (Livhusaren @ Aug 20 2003, 08:16 )
Bushman och ni andra som klankar ner 
Kan säga att jag börjar bli lite pist off nu allså!!!
kan säga att jag känner båda två och kan säga att den store mannen
känner jag och är ett gott befäl samt en God Soldat den lille av dom
han är ex AMF4 soldat och en bra också ...så han hedrar sitt regemente
geom att ha sin basker med sig..vatten flaskan jag vad skulle ni ha gjort om det var 27 grader ute och solen står rakt på er???
hade inte ni varit i behov av vatten kanske
så sluta klanka massa skit i fall ni inte känner dom!!
Vist jag kan hålla med om en sak och det är att vapnet hade kunnat gjorts
bättre.SLUT!!
nu får du lugna dig nåra kilo!
jag åtminstone är inte förbannad på killarna på bilden, de har gjort allt rätt förutom att tillåta sig uppträda med namn.
det denna tråd främst nu handlar om olämpligheten att lägga ut namn på folket som är med på bilderna.
efter ca 14 år inom hv inom bohus/dalgrp har jag slutat bli förvånad över allt som händer, både på hemsidan och inom ledningen av denna grupp.
stackarn på vänster på bilden skall nog inte klankas för sitt uppträdande med sitt vapen, var är hans vapenrem är väl den relevanta frågan?
och placeringen på vatten flaskan kan bero på att han fått ut en trasig dito, kanske?
mtrl-tjänst skall ju av tradition bedrivas av folk som håller hårt i sina prylar så FM's ekonomi går ihop, inom bohus/dalgrp är detta drivet till sin spets.
man får inte ut någonting!!!
det var inte kul som insats-soldat att på våreld bese folk ur koktrossen, som fått ut BT-utr när vi som skulle ha den inte fick, och så funkar det i 90% av fallen, folk som är personliga vänner med grp-staben(och i samma ålder 55+) stoltserar med utr som vi i insats drömmer om
läs hela tråden innan du går loss och använder namn.
vi tillhör samma insatskompani käre livhusar.
så vi borde lägga vår kraft på att få till en förändring i ledningen, inte skälla på varandra!