Help - Search - Members - Calendar
Full Version: I19 vecka 33
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
KB_2004
Någon här som ska dit??

Jag ska iaf, blir en liten nätt tågresa på ca 13 timmar!! horny.gif 7.gif blink.gif
Bara att vänja sig, ska ju till I19 sen. B) 5.gif

Jaha, ni som lumpar i Boden nu, vad har ni för er? Kommer till regementet på fredag jag.

pansar2.png
major_Jonte
Det där är jag också jävligt orolig för.. jag ska göra i boden och bor i sthlm
vem fan pallar att åka hem när det är en tågresa på väldigt många timmar. hur ofta får man flyga?
finns det något att göra där om helgerna då man inte åker hem..? 7.gif
FkN
Va fan är det med dig, aldrig varit hemifrån förut eller? Se det som en utmaning.

Om du nu inte orkar åka hem på helgerna så är det väl bara att gå på nåt risigt hak alt åka till Luleå. Annars kan man alltid ligga på kasern, träna, läsa och annat stimulerande!

Tre månader går snabbt...
Ingbat/I19
QUOTE (major_Jonte @ Aug 13 2003, 08:28 )
Det där är jag också jävligt orolig för..  jag ska göra i boden och bor i sthlm
vem fan pallar att åka hem när det är en tågresa på väldigt många timmar.  hur ofta får man flyga?
finns det något att göra där om helgerna då man inte åker hem..?  7.gif

När jag låg där uppe flög vi alltid om det var helgpermis. Var vi lediga längre tid var det tåg som gällde. Ganska trevligt att åka tåg faktiskt.
Hur det är nu är jag inte 100% på men fråga Foxtrot Lima eller LeadHead, de ligger där uppe nu.
Gator
Ni som rycker in på landets numera nordligaste regemente, har ni lust att kolla om STRIL-kasern med intilligande barack finns kvar. Den väcker nämligen många minnen av alla sorter till liv...
Suck...nostalgi :(
HV.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.