QUOTE (LeadHead @ May 12 2005, 14:40 )
Finns det några färdiga kampanjer med de här planen för oss som inte orkar med Tactical Engagement? Iofs. är projektet att hämta hit F4+joystick och sätta sig in i detta igen inte något som jag tänker göra så här tre veckor före 20 p tenta men principfrågan?

Japp det ingår en kampanj default i Freefalcon3 installationen som heter KoreaEurowar.
Där kan man flyga JAS-39, JA-37D och AJS
Är typ en roling fire campaign där man har bytt ut allt USA flyg mot Europeiskt.
Mirage-XX, Rafale, Eurofighter 2000, Tornado, Tornado-ECR, Jaguar, F16A, F16-MLU.
Till Mirage 2000, Rafale och EF-2000 så finns det riktigt bra cockpits, utöver en uppsjö olika F16-pits.
För några veckor sedan så släppte FreeFalcon en Installer som installerar 3 olika nya Scenarion; Balkan, Iraq och Europa (tror jag).
Det finns godis för många år framöver att leka med
*Notera att mina screenshots ovan inte är representativa för FreeFalcon, då bilderna är ganska hårt komprimerade. Dessutom finns det skins (sök på snail) med 1024x1024 upplösning till Viggen och bättre höguplöst teräng (Toms hitiles) samt mods som fixar elevationen på terängen (BaTZ) så att den blir mera realistisk. Som sagt ett helt nytt lir.
Dock fixar inte min gamla burk allt nytt grafiskt bjäfs
mvh
/Mr_Pyro