Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Fire Birds
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Xit
Hade för ett antal år sedan filmen Fire birds, men nu är den borta. Varför vet jag inte & tyvärr kan man inte lämmna in någon afse på den smile.gif Så nu undrar jag om någon vet vart man kan köpa denna film, har sökt men dock utan resultat...Jaja den kanske inte är så bra, men draken är ju med å det gör den köpvärd!
Protiwa

Fire Birds från 1990 med Nicolas Cage, Tommy Lee Jones och Sean Young.

Finns här:
VHS
DVD

(Finns även i min videosamling. Bra film, som "Top Gun".)

pansar2.png
Pal_oldpc
QUOTE (Protiwa @ Aug 5 2003, 03:15 )
Fire Birds från 1990 med Nicolas Cage, Tommy Lee Jones och Sean Young.

Yes, 35 Draken, gör en hedervärd skåderspelar insats som det onda fiende-flygplanet.

P.s Om det inte hade varit film, så hade hjältarnas helikoptrar inte haft en chans mot Draken.
Lt. payne
Jag kan inte vara ärlig och säga att denna filmen var bra!

Jag slutade se den när han lärde sig flyga en AH-64 Med hjälp av en jeep och en tom toappersrulle fastejpad på ena ögat!!!
zaitoh
QUOTE (Lt. payne @ Aug 5 2003, 10:12 )
Jag kan inte vara ärlig och säga att denna filmen var bra!

Jag slutade se den när han lärde sig flyga en AH-64  Med hjälp av en jeep och en tom toappersrulle fastejpad på ena ögat!!!

eh, låter ju som en toppenrulle. men skämt åsido, sevärd eller inte? är det ens kultvarning?
Tivaljör
Porr o Tunga vapen förekommer.....
....måttlig
jed
Filmen som sådan: kass
Vapensystem som visas: underbart

Totalbetyg: klart sevärd för en MÖP biggrin.gif

Men som sagt, att en ah64 skulle plocka en draken... Nja...
Draken bong.gif ah64
Darkwand
Flygplanet i fråga är 35543 en J35F2 även om IR sensorn är avmonterad.

Det kanske var svenska knarkbaroner dom stred imot skurken flög väl en Bo105 (a.k.a HKP 9).
Yman
Sådär, delade tråden så att vi här kan fortsätta med film-snacket. Den taktiska delen tar vi i ahkp vs. strifpl.

QUOTE (Lt. payne @ Aug 5 2003, 09:12 ) *
..//
Jag slutade se den när han lärde sig flyga en AH-64 Med hjälp av en jeep och en tom toappersrulle fastejpad på ena ögat!!!

Nu var det ett bra tag sedan jag såg filmen, men inte var väl rullen fasttejpad?

//Yman, BlåGul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.