Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Presenttips, tack!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
P-86
Eftersom det här i grunden är ett militärt forum så borde det ju gå att få ett ypperligt presenttips till en tjej som nyligen ryckt in som flygvapenofficersaspirant i USA. Vore ju kul att ge bort någonting med finess istället för det vanliga krafset.

5 kilo ståltråd och lika många kilon eltejp är redan övervägt. B)

Håll er kring < 200 kr.

Tackar för alla bra idéer i förväg. smile.gif
Dies irae
camo.gif Det lär ju bli en del överlevnad så ett tändstål hade kanske varit på sin plats.... camo.gif
P-86
Fyhr: Kanske det... Det ska inte vara något problem att hitta prylen i en vanlig stad kan jag tillägga också. smile.gif
BJK
En sån här kanske?!

Finns i olika färger, jag har en med rött ljus och en med blått ljus.
Livstids garanti! smile.gif

Funkade toppen med dessa nere i Kosovo.
Gotcha
QUOTE (BJK @ Jul 28 2003, 12:31 )

Heh, jag har ett apr också...om inte annat så är de ypperliga när man kommer hem på en arla söndagsmorgon och varken ögonfokusering eller lyset är vad det normalt borde.. fun_icon_nana.gif
BJK
QUOTE (Gotcha @ Jul 28 2003, 14:02 )
QUOTE (BJK @ Jul 28 2003, 12:31 )

Heh, jag har ett apr också...om inte annat så är de ypperliga när man kommer hem på en arla söndagsmorgon och varken ögonfokusering eller lyset är vad det normalt borde.. fun_icon_nana.gif

Du menar för att återfinna det där lilla nyckelhålet som någon flyttat på sen sist menar du?! B)
P-86
Har iofs tänkt på att ge bort en ny keps. Fast denna gula lantbrukarkeps är säkert både bekväm och praktisk i hettan.
Rätt inne också för den delen. biggrin.gif

Keps
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.