Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Helsingborgs festivalen
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Azan_Gb
Någon som skall dit?

Hade varit kul att bara se några soldf:are.
Ingbat/I19
Näpp, men lutar åt yran nästa helg!!!
Doggydriver
*Vevar med näven* Ska till yran även jag, kul att kolla in Östersund dagarna innan inryck där B)

In Flames skulle tydligen spela, då är jag given biggrin.gif
Lt. payne
Vi som bor i Helsingborg kallar festivalen för Bakkara-marknaden..
Amfibieslusken
Jag ska dit imorron med en jobb-kompis. Vi kanske ses där Azan =)
Azan_Gb
QUOTE (Amfibieslusken @ Jul 24 2003, 23:53 )
Jag ska dit imorron med en jobb-kompis. Vi kanske ses där Azan =)

Hoppas

Kanske släpa med tarkan
Dahlberg
QUOTE (Toll @ Jul 24 2003, 23:39 )
In Flames skulle tydligen spela, då är jag given

In Flames är riktigt bra... Skönt att det finns fler än jag med bra smak...
bushman
Jobbar på yran!
finns på stortorget antingen i diket eller uppflugen i mixtornet, lysandes med en stor lampa(följespot)
men skall givetvis ut och snurra på krogstråket på torsdagkväll.
annars så är backstage puben på yran, den bästa firmafesten inom konsert-branschen.

och så kanske blå-gul skulle flytta denna tråd till rätt forum?
nog för att en stadsfestival kan liknas vid ett krig, men tråden passar bättre på markan.
Doggydriver
Håll utkik efter helvknäpp kille på ca 185cm med khakibyxor (tyg), sandaler, samma färg på linnet, glasögon och kort hår som står åt alla håll. Förmodligen med en öl eller två i nävarna också samt ansenlig prilla i ansiktet biggrin.gif Malajn.gif
facit
Skulle inflames spela?! Fan måste missat det!
Honken
Sådärja. Nyss hemkommen från festivalen.
Har precis bevisat att man kan ha kul utan att dricka.
Dagens höjdpunkt var när Prebens Pågar spelade på Kungstorget och man hade en brud som stod och dansade på bänken man satt på. Hade hennes häck ungefär 15 cm, ibland närmare, från mig under större delen av spelningen (notering: hon såg absolut inte dålig ut).

Prebens Pågar spelar igen klockan 19:30 imorgon på Stortorget.
Azan_Gb
QUOTE (Honken @ Jul 26 2003, 02:04 )
Sådärja. Nyss hemkommen från festivalen.
Har precis bevisat att man kan ha kul utan att dricka.
Dagens höjdpunkt var när Prebens Pågar spelade på Kungstorget och man hade en brud som stod och dansade på bänken man satt på. Hade hennes häck ungefär 15 cm, ibland närmare, från mig under större delen av spelningen (notering: hon såg absolut inte dålig ut).

Prebens Pågar spelar igen klockan 19:30 imorgon på Stortorget.

hahah jag såg den bruden också....
Ragulin
Kalla mig glädjedödare eller tråkmåns eller vad fan ni vill, men att dricka ljummen bärs ur sladdrig plastmugg, käka hälsovådlig halvrå junkfood från "exotiska" matkulturer, gå på bajjamajjor som stinker värre än Satans armhåla och trängas med en massa mentala dvärgar i en konstruerad krämar-yra faller inte mig på läppen. Jag och min familj går i jägarbas i trädgården och riggar försåt vid staketet. Helsingborgsfestivalen SUGER FETT!!! gasmask.gif
Honken
Eller så går man dit föratt lyssna på musiken.
Azan_Gb
Ok ny "tråd"

Vilka ska till malmö festivalen? Räck upp en hand
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.