Help - Search - Members - Calendar
Full Version: när vet jag att jag kommit in ?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Metz
Hej, alla vapen galna människor jag är ny här i forummet och den första frågan jag kommer bekymra er med är hur vet jag när jag ska in typ när/var/hur

Det va ett tag sen jag mönstra och det gick väl som det skulle (tjänstbarhet A) och mitt mål va att få köra PANZAR muahaha fun_icon_nana.gif men det sket sig ju ganska stenhårt redan efter en halvtimma. man får max vara 185cm och jag är ju 194cm lång tveka.gif , men hursomhelst så blidde jag placerad på amf1 i waxholm som bevakningsoldat/bilförare med inryckning i jan 04 och detta är i stort sett allt jag vet och på mönstringen sa dom att dom skulle skicka ut ett brev tror det skulle ta 3 månader lr nått sånt men i det brevet stod det i princip samma saker som jag redan visste........... så vad ska jag göra kan man ringa nånstans och ta reda på det ??

vore ju dumt att komma för sent en vecka lr två till lumpen vissel.gif

//Metz
Bearbaus
det är bara att ta det lungt, det kommer..jag mönstra föra året och fick vänta typ 3-4 måndaer för att få min papir, Det tar tid som fan att vänta på skiten. då får man reda på när/hur/var......mönstrade i november o fick vänta ett jääävlaa tag.

Men nu är man blivande artillerist vid i19 artilleribataljon salute.gif
Metz
Men alltså om jag förstod det hela rätt så skulle jag bara få ett brev av dom och ett brev har jag fått skulle kollat upp vad det stog på det men bara för det så hitta jag självklart inte det i röran i mitt rumm men men
Greenment
Jag rycker in som amf soldat i vaxholm fick min inrycknings kallelse i tisdags.. ja fick mitt besked om att jag kommit in på amf i februari eller nått.. tror jag..

jag tycker du ska ringa och höra med Regementet..

telefon nummer är 08-54172000 , be dem koppla dig till amf vaxholm regemente om du kopplas vidare... och sedan så frågar du det du vill fråga..

eller varför inte maila pliktverket www.lumpen.nu och fråga vad du är inskriven som... om du verkligen har fått din plats o så..

lycka till mannen, vi lär väl ses, truckarn smile.gif
Metz
ska sätta mig och maila fanskapen nu och se när, hur och vart jag ska

jo du vi kanske ses på Rindö i Januari Greenment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.