Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Stuka foten i sömnen?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Ezaey
Imorse när jag vaknade så upptäckte jag att jag hade ont i min fot, jag har inte sprungit eller idrottat sen i fredags, och inte gjort något annat jag är medveten om som kunnat stuka foten, ändå känns det som jag trampat rejält fel.

Det har visserligen blivit lite bättre tills nu, men jag känner fortfarande av det. Nåväl, jag tar det lungt ett par dagar, och om det inte gått över innan onsdag så går jag till vårdcentralen, men är det någon som har en aning om vad det kan vara? smile.gif
Bad Karma
du kanske har fått en kraftig kramp under natten? då kan det kännas som om man har fått en bristning
Ezaey
Kanske det. smile.gif

Men det är lustigt, jag har ganska stryktåliga fötter, även om jag trampar fel så brukar jag sällan lyckas stuka dem så jag får bestående smärta.

Ganska ironisk egentligen, jag har snubblat runt bland stubbar och rötter och trampat fel otaliga gånger utan att stuka fötterna, sen gör jag det i sömnen. biggrin.gif
Fredriksson
@Ezaey: Du fysar för lite! Latmask!
Dahlberg
Det kan ju vara ett sendrag, jag har hört att gravida kvinnor lätt får muskelspänningar och sendrag... det är helt vanligt, inget att oroa sig för, dessa åkommor minskar eller förvinner efter förlossningen...
Ezaey
Måste vara en sällsynt släng av Gravidus Latmaskius som jag fått i foten då, om man ska lyssna på det Dr. Fredriksson och Dr. Dahlberg säger. :P
d97pa
Var med on något liknande. När jag vaknade hade jag förbannat on i handen, precis som om man stukat handleden. Det gjorde så ont att man int ekunde sova om man rörde handen/armen det minsta. Det hela läkte precis som om man stukat handleden och försvann på tre dagar. riktigt mysko
Gotcha
När jag vaknade upp i söndags morse hade jag en fruktansvärd huvudvärk, trots att jag intagit rikligt med vätska på Akkurat dagen innan.
Kan man stuka huvudet i sömnen också? 7.gif

heh, beklagar...kunde inte låta bli... B)
Malaj
QUOTE (Gotcha @ Jul 22 2003, 08:21 )
När jag vaknade upp i söndags morse hade jag en fruktansvärd huvudvärk, trots att jag intagit rikligt med vätska på Akkurat dagen innan.
Kan man stuka huvudet i sömnen också?  7.gif

heh, beklagar...kunde inte låta bli...  B)

Jizzez. Du har väl inte fått nå'n spricka i pannbenet? horny.gif

Rangern.gif
zaitoh
QUOTE (d97pa @ Jul 22 2003, 06:16 )
Var med on något liknande. När jag vaknade hade jag förbannat on i handen, precis som om man stukat handleden. Det gjorde så ont att man int ekunde sova om man rörde handen/armen det minsta. Det hela läkte precis som om man stukat handleden och försvann på tre dagar. riktigt mysko

berodde säker på bristande umgänga av motsatta könet. avhjälpes genom upprepade anfallsmanövrar...
Gotcha
QUOTE (Malaj @ Jul 22 2003, 09:42 )
Jizzez. Du har väl inte fått nå'n spricka i pannbenet?  horny.gif

Rangern.gif

Ingen fara, det är 27cm solitt pansarpanna som övas dagligen i det Hammarbyska gruset.

Rangern.gif
jed
QUOTE (Gotcha @ Jul 22 2003, 08:21 )
Kan man stuka huvudet i sömnen också?  :huh:

heh, beklagar...kunde inte låta bli...  B)

Det är jordnötterna, passa dig för de!

Det är vetenskapligt bevisat, vi har utfört experiment:
Person A - drack öl och åt jordnötter
Person B - drack shots och åt jordnötter
Person C - drack vin och åt jordnötter
Person D - drack hembränt och åt jordnötter
Person E - blandade dricka (öl, vin, sprit) och åt jordnötter

Dagen efter var alla hängiga och hade ont i huvudet, alltså är det jordnötterna som ni ska passa er för!

laugh.gif
Ezaey
Smärtan är kvar... fast smärtan är iofs inte så farlig, det som stör mig är att jag blir så rastlös när jag inte kan vara ute och röra på mig. Har gått runt och varit rastlös hela den, suttit och läst ute, suttit här på soldf, spelat alfapet och hållt på. biggrin.gif

Får hoppas att det går över snart. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.