Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mönstra i karlstad
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Master_of_demons
Tjenare på er alla smile.gif

jo jag undrade om det är någon här som ska mönstra den 13 aug kl 08,30 i karlstad. skulle vara lite kul och mönstra med nån biggrin.gif
Johan ES
Jag ska inställa mig där kl 0730 den 13/8-03.

/Johan ES
Master_of_demons
okaj 07,30 hur lång tar mönstringen ?? en hel dag eller ??
Fraggel
QUOTE (Master_of_demons @ Jul 22 2003, 10:41 )
okaj 07,30 hur lång tar mönstringen ?? en hel dag eller ??

Vill minnas att när jag mönstrade 87 eller 88 så var det två dagar som togs i anspråk...
Master_of_demons
okaj
Fredrik|sthlm
det beror på. Eftersom du ska vara där relativt tidigt finns det möjligheter till att allt går på en dag. Var dock inställd på två. Det är mycket väntan.
Panzerfaust
QUOTE (Fredrik|sthlm @ Jul 22 2003, 11:05 )
det beror på. Eftersom du ska vara där relativt tidigt finns det möjligheter till att allt går på en dag. Var dock inställd på två. Det är mycket väntan.

jag va där 8 men ändå vart det två dagar... om inte psykologen tycker att ni e cp... då får ni åka hem samma dag... eller om man har sjudom som visar sig första dagen, då får man också åka hem...
Master_of_demons
jo men jag letar efter folk som ska mönstra samtidigt som mig
Johan ES
Det tar med största sannolikhet bara en dag. Hör gärna av dig på ICQ!

/Johan ES
Fredriksson
I Östersund tog det två dagar....... 10-9-9 och jägartest.
softfeel
QUOTE (Fu Fredriksson @ Jul 22 2003, 22:43 )
10-9-9

Vad visar siffrorna? Vilken siffra står för vad?
Bearbaus
när jag mönstra i karlstad..för ett par månadersen..så tog det bara en dag..du kom dit 7:00 på morgonen o kom hem 22:00 -23:00 typ, fick åka buss i 3-4 timmar ungefär.
Magnus
Tog bara en dag för mig med. Var två år sedan jag mönstrade.
xrift
åkte dit på kvällen innan, sov över... mönstrade, åkte hem vid 16.00 tiden... det var i våras i karlstad camo.gif smile.gif
Master_of_demons
okaj men har man nån chans överhuvudtaget

*närvös som fan *
Sillen
Mönstrade i våras. Tog en dag. Drygast var bussresan och väntan mellan testerna. Vi om hem ganska sent, vid tvåtiden på natten tror jag.
SNAFU
Var i karlstad i januari...
tog en dag...

får man frisedel direkt kan man åka hem under dagen, annars måste man vänta på siste man, vilket var KB och jägare som behövde mer tid hos inskrivaren o vissa skulle ju göra jägartest. Åkte ca 21.00 därifrån.

Blir det tråkigt finns det ju film o så...
jed
När jag mönstrade (-92) så tog det två dagar, och det gällde alla eftersom de inte körde med halvtomma bussar tillbaks... Dit tidigt, och hem sent var det som gällde.

Jag fick en vinstlott iaf: KB camo.gif
Men sen kom de och drog av två veckor för gott uppförande och ont om pengar bong.gif
Magnus
QUOTE (SNAFU @ Jul 30 2003, 13:28 )
Blir det tråkigt finns det ju film o så...

En polare som också mönstrade i Karlstad fick se Broken Arrow tre gånger innan han fick komma in till psykologen. smile.gif
Master_of_demons
Magnus:

Det låter inte kul angry.gif det är inte långt kvar nu laugh.gif *nervös*
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.