Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ur spår! Martin Timell
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Fu Kjellberg
Här kommer en filmsnutt med tjejer och powertools.
Gör det hemma.
Tycker blågul det är stötande så plocka bort. biggrin.gif
Swed65
ASG Wow laugh.gif
Doyle
Vadå? Ser inte era hantverkare också ut så? biggrin.gif
mace
laugh.gif
DWAM
Vad heter låten? fun_icon_nana.gif
Womack
Haha den var rolig laugh.gif Låten var häftig med!
KattenJansson
Benny Benassi - Satisfaction

Bra låt! Videon kunde varit bättre, gillar inte dessa sexanspelningar.

P.s Jag är en dålig lögnare d.s
Azan_Gb
Fan vad sexiga.
Sikka ben och rövar....
Nam Nam..

Mvh/ Ali babba och hans 40 sexiga rövar
Gerle
Är det nån som vet hur man sparar en quicktimefilm om man inte har QT Pro? Bara nyfiken, rent tekniskt, finns ingen annan anledning att spara filmen... Eller kanske nån redan har filmen och kan tänka sig att dela med sig?
Honken
Du högerklickar på länken och väljer "Spara mål som..."
Gerle
QUOTE (Honken @ Jul 18 2003, 10:11 )

Nej. Allt man får då är en 138 bytes länk till filmen, det hade jag redan gjort. Vad jag vill ha är själva filmen på 14 Mb, så jag kan spara den på hårddisken, inte bara en länk till filmen på nån server.
J-Star
Snygga tjejer... men det ser så oerhört fånigt ut när de kråmar sig på det där viset.
Verkligen i stilen: "Hej du, pilska dumma karlslusk... titta på det här nu och bli alledes dum-kåt ok?".

/J
J-Star
QUOTE (Gerle @ Jul 18 2003, 19:56 )
QUOTE (Honken @ Jul 18 2003, 10:11 )

Nej. Allt man får då är en 138 bytes länk till filmen, det hade jag redan gjort. Vad jag vill ha är själva filmen på 14 Mb, så jag kan spara den på hårddisken, inte bara en länk till filmen på nån server.

Jo men om du öppnar den filen i en texteditor... då hittar du den riktiga länken. ;)

http://stream.qtv.apple.com/qtv/videoc/htt...ttp_300_300.mov

Testa Höger-klick, save-as(s) på denna.

EDITED: Nä he... funkade inte... DENNA då?!

http://a1216.g.akamai.net/5/1216/2941/3efc...ttp_300_300.mov

EDITED: Funkade.... men förmodligen bara för mig.

/J
Gerle
J-star (mycket fint nick förresten!) Tack ska du ja! Sista länken verkade fungera utmärkt, hur gjorde du det?
PBV_Hansen
Vilket program använde ni för att titta på detta???
J-Star
QUOTE (Gerle @ Jul 18 2003, 21:01 )
J-star (mycket fint nick förresten!) Tack ska du ja! Sista länken verkade fungera utmärkt, hur gjorde du det?

Det är bara att öppna småfilerna i en texteditor, typ notepad eller wordpad. I en sådan liten fil finns då URLen till en ny fil. I det här fallet visade den första lilla filen på en ny liten fil... men i den så fanns länk till den stora filen. När jag väl hade klistrat in länken till den i inlägget var det bara att använda höger-klick/save-as.

/J
Ingbat/I19
QUOTE (PBV_Hansen @ Jul 18 2003, 21:58 )

Quicktime movieplayer
PBV_Hansen
Tack, Ingbat/I19
Nifelhel
Fu Kjellberg fina verktyg.... blink.gif horny.gif
Knekt
QUOTE (Ingbat/I19 @ Jul 18 2003, 21:03 )
QUOTE (PBV_Hansen @ Jul 18 2003, 21:58 )

Quicktime movieplayer

Finns det nått annat? ;)

QuickTime
Fågel Fenix
QUOTE (J-Star @ Jul 18 2003, 21:59 )
QUOTE (Gerle @ Jul 18 2003, 21:01 )

Det är bara att öppna småfilerna i en texteditor, typ notepad eller wordpad. I en sådan liten fil finns då URLen till en ny fil. I det här fallet visade den första lilla filen på en ny liten fil... men i den så fanns länk till den stora filen. När jag väl hade klistrat in länken till den i inlägget var det bara att använda höger-klick/save-as.

/J

Man lär sig ngt nytt varje dag! ;)

Angående filmen
ja herre j*vlar. Varför finns det inget sånt där gör-det-själv-program ? biggrin.gif

Fast det kanske bara var jag som inte tyckte att damerna var så där jättesnygga blink.gif <<--menar faktiskt allvar...

Bilmaskinsscenen var bäst! salute.gif
Ingbat/I19
Låten: Satsifaction med Benny Benassi.
I själva verket är det musikvideon, såg den just på ZTV.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.