Help - Search - Members - Calendar
Full Version: P4 19/1-2004
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Arny
Ska rycka in på P4 Kåkinds kompani den 19/1-2004. Blev under mönstringen uttagen som KVM fast det vet man väl inte riktigt om man blir. Antar att man får sin verkliga placering när befälen ser vad man passar som. Hursomhelst undrar jag om det är några fler härifrån som ska rycka in där samtidigt som mig.

Om någon har några erfarenheter att dela med sig av angående P4 så gör gärna det.
NordicFear
QUOTE (Arny @ Jul 9 2003, 18:26 )
Ska rycka in på P4 Kåkinds kompani den 19/1-2004. Blev under mönstringen uttagen som KVM fast det vet man väl inte riktigt om man blir. Antar att man får sin verkliga placering när befälen ser vad man passar som. Hursomhelst undrar jag om det är några fler härifrån som ska rycka in där samtidigt som mig.

Om någon har några erfarenheter att dela med sig av angående P4 så gör gärna det.

näe men jag kommer att ligga inne när du kommer in...
ligger på Lif konmp. nu....
Arny
QUOTE (NordicFear @ Jul 13 2003, 13:09 )
näe men jag kommer att ligga inne när du kommer in...
ligger på Lif konmp. nu....

Vad är "Lif konmp"? Är inte så insatt. Vad tycker du om det så här långt då? Nått man bör tänka på innan man rycker in och precis när man kommer dit?
Ezaey
Nej, jag är 85:a, så jag ska rycka in året efter, men jag är inskriven som GA600 Skytteplutonbefäl vid P4. pansar2.png
Baan
japp ska själv rycka in 25e augusti... lif kompaniet.. närskydd :P
Kung_keno
Japp jag skall rycka in den 19:e som stridsvagns/fordons plutonsbefäl (vagnchef) é det tänkt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.