Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Frivilligorganisationer
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
Mats
Hej alla,

Finns det någon som verkar i en frivilligorganisation i Östergötland (Linköping) här på forumet?

Börjar få lite abstinens nu efter muck och flyttar till Linköping i augusti för att studera och lite camo.gif -avkoppling från plugget vill jag ha.

Som gammal FV-U och FBU-U är man ju lite småsugen att ställa upp som instruktör om det finns behov. Jag står till förfogande...

Hemvärnet känns inte aktuellt (än), men finns det en bra FBU-organisation med kurser och så vidare?

Ha de
Malaj
QUOTE (Mats @ Jul 9 2003, 02:04 )
Hej alla,

Finns det någon som verkar i en frivilligorganisation i Östergötland (Linköping) här på forumet?

Börjar få lite abstinens nu efter muck och flyttar till Linköping i augusti för att studera och lite camo.gif -avkoppling från plugget vill jag ha.

Som gammal FV-U och FBU-U är man ju lite småsugen att ställa upp som instruktör om det finns behov. Jag står till förfogande...

Hemvärnet känns inte aktuellt (än), men finns det en bra FBU-organisation med kurser och så vidare?

Ha de

Har de inte hörts av än? Semester?? 7.gif

Gå du in på www.fbu.se

Rangern.gif
Mats
Tittat lite där, men det säger ju inget om hur "bra" organisationen är just där, som kan variera från plats till plats vad jag har förstått.
Malaj
QUOTE (Mats @ Jul 9 2003, 13:38 )
Tittat lite där, men det säger ju inget om hur "bra" organisationen är just där, som kan variera från plats till plats vad jag har förstått.

Ich verstehe - Lite konsumentupplysning, mmm. 7.gif

Ja, det bästa är väl att du ringer Frivilligofficeren på Livgrenadjärgruppen. Annars blir det bara ohämmat skryt... biggrin.gif

Rangern.gif
Elfgren
anmäler mig skylldig fbu-u lkpg
Mats
Elfgren: Finns det någon verksamhet? På flera håll jag varit så har den falerat totalt...

Och i så fall behövs det någon instruktör?
Elfgren
QUOTE (Mats @ Jul 9 2003, 16:16 )
Elfgren: Finns det någon verksamhet? På flera håll jag varit så har den falerat totalt...

Och i så fall behövs det någon instruktör?

verksamhet finns det fast den vilar på sommaren, ring till vakten och be att få nummret till kapten Lenart Andersson
achilleos
Se upp för honom, han bits! biggrin.gif
106
QUOTE (Elfgren @ Jul 9 2003, 17:52 )
kapten Lennart Andersson

aka Länken
Elfgren
QUOTE (106 @ Jul 9 2003, 21:46 )
QUOTE (Elfgren @ Jul 9 2003, 17:52 )
kapten Lennart Andersson

aka Länken

japp, och hans kolega pinnen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.