QUOTE (landen @ Jul 8 2003, 22:33 )
Ok när jag springer är det "måttligt" kuperat skulle man väl kunna säga...
Kunde inte se bilden LYNX...
Men är det någon som har erfarnhet av liknande tjänst och vet om man klarar sig utan att träna överdrivet mycket innan?
Nu är det ju ett tag sedan jag låg inne, jag löptränade hyfsat frekvent innan inryck, jag har aldrig varit bra på löpning, rätt tung och tycker det är totalt icke-stimulerande..
Dock hade jag tränat kampsport och styrketränat regelbundet flera år innan inryck, vilket inte var en nackdel.
Jag sprang milen på strax under 45 under GU, jag klarade samtliga del prov, det absolut jobbigaste jag gjorde var 2 milen med stridsutrustning/vapen, mina armar kändes mycket längre efter att ha burit Kulspruta 90 i 2 mil.. huga.. det gör jag inte gärna om..
Jag är övertygad om att du klarar utbildningen med den kondition du har nu, det som folk oftast faller på är gamla/tidigare skador som går upp igen eller att de inte klarar att bita ihop.
Lycka till

EDIT; tillägg, man måste inte se ut som broder LYNX

en kul grej, jag och några Fbj vänner hade en monter (för FBJS) under några år på vattenfestivalen, en polare är 1.96 och väger ca: 120 kg, hyfsat deffad, mao, en hel del muskler! en yngre förmåga (typ 10 år) springer omkring och kollar på alla vapen och prylar och springer in i kompisen *bonk* han står nu precis dikt an mot kompisen och har väl sitt huvud i höjd med hans navel eller liknande, killen tittar upp... lååångt däruppe har kompisen sitt huvud och tittat ner på den lille, killen får ögon som fotbollar och säger: -måste man vara
så stor??? kompisen nickar och säger: -jepp! killen snubblar iväg med öppen mun och ögonen fixerade vid kompisens massiva uppenbarelse

Stackars grabb... antar att han tränat en del.. :P