Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Semester!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Lt. payne
Då börjar man semestern B)

Min första lediga dag (måndag) ska jag "jobba" åt Insatsplutonen fast jag inte tillhör den 7.gif än?
Vakten_F4
Semester? Vad är det? 7.gif
Har bara 200 h inbokat i juli än så länge. ;)
Dedicated
Tre veckor börjar på måndag! B)
Fast på torsdag blir det ju camo.gif i Halmstad.....

Vi höres först med nån reda om 5 veckor boys and girls! Hade det alla!
Wehrwolf
Gick på semester i dag. 3 veckor. Men man kommer ju få abstinensbesvär efter 2...
Vakten_F4
QUOTE (Wehrwolf @ Jul 4 2003, 16:14 )
Men man kommer ju få abstinensbesvär efter 2...

7.gif blink.gif

vad jobbar du med??
mgann
Börjar också semestern idag. Fyra veckor ska det bli. Får fira det i kväll med en Whiskey eller två.

biggrin.gif
Wehrwolf
Instr på ett regemente
The Swede
Sex veckor kvar innan jag börjar jobba igen. biggrin.gif

The Swede pansar2.png
The_mistaken
Ska vara pappaledig senare i år det kan man snacka om semester
Wehrwolf
Blir kul att snacka skit igen Swede.
Ha en trevlig semester!
Vildmannen
Skönt med ledighet. När det är fint väder kan man sitta i parken och mata fåglarna
målobs
Ähh Sånt håller man inte på med.

Om jag har tur får jag 5 dagar i aug.

Sen blir det skola igen men i och för sig är ju det mest semester hela tiden utom någon vecka innan tentan. biggrin.gif
KalleSWE
@Misstaget; pappaledighet är en myt, ta semester du för du lär behöva den laugh.gif

Lr kanske spara den till efteråt då du verkligen behöver vila upp dig biggrin.gif
Wahlgren
Själv ska man åka och hälsa på sin morsa i tre veckor. Uppe vid blekinge någonstans.

Åker om några minuter. laugh.gif

Nä, på återseende.
Axial
Får vänta till v. 30 innan jag tar ut tre veckor.
Hoppas att ni som går på semester nu inte gör slut på allt solsken innan det är min tur.
Ha det gott alla hammockriddare! biggrin.gif
1228
Kanske blir nån dag innan pluggandet börjar i höst igen smile.gif
Hade dock en veckas ledigt efter muck fram till sommarjobbet.
bri_span
Pust.... själv har man haft semester från den 18 juni och den tar inte slut förs 18 augusti smile.gif Läraryrket är toppen!
mace
Börjar min semester i morgon. Har dock bara tagit ut två veckor nu. Måste spara lite till ett par FBU-kurser. camo.gif
jonte72
Min semester på 4 veckor börjar på måndag, men eftersom jag jobbar kväll ( måndag-Torsdag....men ledig Torsdag var annan vecka) så har min semester redan startat :P :P :P :P

Ska ta en tur till femörefortet i Oxelösund på fredag.....
Runningback
Stranden och krogen är väl på schemat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.