panzerkampfwagen
Jun 17 2003, 14:56
Försöker hitta bra bildarkiv av militär karaktär, men hittar mest skit.
Om någon skulle ha en länk till en site eller två med högupplösningsbilder vore jag tacksam om ni kunde dumpa den länken här.
Elfgren
Jun 17 2003, 15:50
måste slå ett slag för mil.se
panzerkampfwagen
Jun 17 2003, 15:59
Har glott runt lite där, men tycker det e svårt att hitta. Plus att jag försöker hitta "In Action" Bilder med hög upplösning... :(
Om det är det svenska bilder du söker kan jag nog inte hjälpa, men om det är utländska så rekommenderar jag denna:
http://www4.aixgaming.com/opend/albums.phpdär finns en hel del.. actionbilder!!!
//C
panzerkampfwagen
Jun 17 2003, 18:47
länken hälsar mig med ett "Forbidden to access" eller vad det nu e. ska kolla runt på servern dock. Tack ska du ha.
Vargas
Jun 17 2003, 18:51
D:\Bilder
Där finns ett och annat
panzerkampfwagen
Jun 17 2003, 18:58
Tack ska du ha 69, glockren site.
Elfgren
Jun 17 2003, 21:08
Riktigt cool bild på nån från 2. skvadron på livgardet. Samt högupplöst som du fråga efter...
panzerkampfwagen
Jun 17 2003, 21:55
Tackar o bockar.
Elfgren
Jun 17 2003, 23:36
Bilder finns på
militaryshop.seEdit, bort med bilderna.
/blågul
Bilder är kul, men länka dem istället för att posta alla här för i helv... !! Det kan inte vara guds vilja att jag skall behöva få kramp i pekfingret när jag skrollar ner på den här sidan, eller hur?
För övrigt ett sådär snyggt fotomontage på flamdämparn på denna bild:
http://www.militaryshop.se/bilder/produkte...se.schwartz.jpg
Så sant. Bilderna må vara skitsnygga och fräcka, men det är ett helsike för vissa att ladda dem, och mindre skoj för andra att bläddra igenom. LÄNKA till dem. Sedan har säkert Militaryshop Copyright på sina bilder. Tänk på det.
Tog bort en jävla massa bilder
/Blågul
Elfgren
Jun 18 2003, 10:58
det har ju mil.se oxå!
The Swede
Jun 18 2003, 11:02
Att länka till en enstaka bild som finns på nätet strider inte mot upphovsrätten.
Det är kutym att man då hänvisar till var bilden kommer ifrån.
Att däremot ta en bild från nätet, spara den på sin hårddisk och sen lägga den på sin egen hemsida strider mot upphovsrätten om man inte har tillstånd till det.
The Swede
Elfgren
Jun 18 2003, 14:42
ja? men nu har jag inte gjort det så jag är turbolaglig
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.