Som sagt...BF är säkert kul men jag är säker på att world war 2 online knäcker det med hästlängder. Just nu sitter spelutvecklarna och klämmer på nya betan där respektive sida kommer få stooora fabriker, som kommer påverka tillgången på utrustning.
Det blir alltså till att eskortera bombflyg till dessa fabriker för att slå ut fiendens resurser.
Nya tillägg är dessutom Jagare, så kriget till sjöss kommer igång. Dessutom präglas spelet av realism med att nya enheter läggs till alltefter att spelet fortskrider.
T ex dyker det under vissa årgångar upp pansar som dök upp just det aktuella året i verkligheten.
Allierade och axelmakterna styrs dessutom av fullt fungerande "överkommandon", med folk som delar ut uppdrag till brigaderna, där de får information om vilka städer de skall försvara/attackera.
Enda nackdelarna med spelet är väl grafik-nivån som är ganska låg för att kunna härbergera så många spelare, att man måste betala 13 dollar i månaden och att communityn är benhård och folk tar det rysligt seriöst.
Ok...nu lovar jag att detta är det sista inlägget om wwiionline från min sida, men det känns som om att MÖP-arna på forumet skulle tycka om spelet.