Reglerna som är skrivna är helt tagna ur ingenting, de har ingen verklighetsanknytning alls. Den som skrivit dem verkar inte ha koll på nått angående Internets verklighet.
Att leva i en vrå o tro man blir hackad varje dag funkar inte.
De säger emot sig själva dessutom på nått ställe. Ex. reglerna gäller för samtliga sidor med .mil anknytning, och det finns en regel som säger att du inte få ha lösenordskyddade sidor där det uppmanar en hackare till att försöka bryta sig in, i tro om att det finns hemliga dokument där... saken är absurd... samtidigt så finns försvarets bildbyrå som "lösenordsskyddad" ..helt plötsligt finns det undantag. Det visar ju bara hur illa det är skrivet.
Just nu skiter jag fullständigt i vad reglerna säger. Eftersom de är så idiotiska. Jag har även sett till att ha ryggen fri då min sida www.plutonen.com inte är officiell, samt så har jag ingen logga eller HV-emblem nånstans på sajten. Sidan är privat och går inte under deras mongo-regler. Jag kan därmed ha min gästbok och hur många lösenord jag vill. Sen om jag är länkad från mil.se eller inte spelar mindre roll.. Jag kan ju göra värödens trista site som blir länkad och sen länka vidare... inga problem.. står inget om det i "reglerna".
Hela idén med de reglerna är så full av kryphål o gråzoner så det skulle inte spela nån roll egentligen.
/webmaster
http://www.plutonen.com