Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tiden går fort
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Rokare
Godafton

Nu har man varit medlem här i ett år, tiden går fort. Tänkte bara säga att det
har varit förbannat kul hittills, och givande också. Tack till er alla. Lär säkert
träffa några av er live någon gång.

GMY

ps. BlåGul, kanske ett lite onödigt inlägg, så ni får ta bort det om ni vill. ds

pansar2.png
Tompa
Kan inte göra annat än att hålla med Rokare man lär sig verkligen något nytt varje gång här på forumet. Tack till allihop!

// toMPa Rangern.gif
Ing
QUOTE (Rokare @ May 30 2003, 13:13 )
Godafton

Nu har man varit medlem här i ett år, tiden går fort. Tänkte bara säga att det
har varit förbannat kul hittills, och givande också. Tack till er alla. Lär säkert
träffa några av er live någon gång.

GMY

ps. BlåGul, kanske ett lite onödigt inlägg, så ni får ta bort det om ni vill. ds

pansar2.png

Kan väl inte annat än att hålla med, även om LRRP en gång tillåmed låste en tråd för att det blev smörigt så har vi lagt av med det.
Smör är gott. biggrin.gif

Nog har det varit trevligt, men hade inte skolan gett mer om man lagt ner motsvarande tid på den tro? 7.gif smile.gif

Du bor ju dessutom här i storstan, borde inte vara omöjligt att ha en pubrunda för soldf här i stan, det har arrangerats lite småsaker än så länge bara.

Malajn.gif
Rokare
>> Ing

Jo en pub runda här i stan borde nog kunna lösas ut, först skall jag dock
lägga min energi på kungen samt de själar som, ovetandes om framtiden,
skriver i Amf4 tråden i pliktverket ph34r.gif När det är avklarat så hägrar puben.

Förresten, tro mig, om detta uppfattades smör så vill ni inte se mig vara len i
truten på krogen.

GMY
Livhusaren
B) med solbrillorna på så instämmer jag oxå om en pubbrunda i Götet
och träffas och pratas vid!

Säg till bara..

Mvh Livhusaren horny.gif
The Swede
Det låter som en bra idé, det är bara 16 mil dit och övernattning går väl säkert att ordna.

The Swede
Gotcha
QUOTE (Ing @ May 30 2003, 13:23 )
även om LRRP en gång tillåmed låste en tråd för att det blev smörigt så har vi lagt av med det.

borde inte vara omöjligt att ha en pubrunda för soldf här i stan

Ehm...det var nog mitt fel.. unsure.gif

(hur är det med lurpen numera? säkert har några stadig kontakt med honom?)

ORI: jag befinner mig på Akkurat ikväll.
The_mistaken
Jag måste hålla med alla andra att detta forum har varit förbannat bra wub.gif och att ni som sköter det håller en hög klass när det gäller nivån på diskusionerna
Fågel Fenix
QUOTE (Gotcha @ May 30 2003, 13:37 )
(hur är det med lurpen numera? säkert har några stadig kontakt med honom?)

Drar mig till minnes hans berättelser från verkligheten..

ahh..det var bra läsning det! horny.gif
akula
Hubba!

Verkligen roligt forum, har inte varit med ett år än men det ska det allt bli. Det roligaste är att forumet bevisar att det finns fler som kan tänka sig att skrika "det där är en Mp-5sd3" eller något liknande på bio. Det finns fler som håller reda på tyskt pansar osv, härligt, man är ju i alla fall normal på ett ställe.

MYT
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.