Kimster
May 28 2003, 15:38
Vi har gjort en grupp, kallad Officerare från utvalda och handplockade medlemmar som mest underlättar för BlåGula när vi gör vissa statistik undersökningar. Folket e taget med blandade kriterier.
Kort sagt, ett sätt att förenkla lite av BlåGulas administration av forumet. Inget övrigt skiljer dem åt, de har inga ytterligare rättigheter eller motsv. Skulle det vara så att en Officer kan göra mer än en Beväring så har något gått snett, för det är inte meningen för er som inte fattar.
slut.
Den som yttrar det lilla minsta om avundsjuka, kommar jag personligen att banna. Sånt skit vill jag inte vet av.

...så nu har jag sagt det också.
/ Kimster BlåGul
PS .. ja vi tar emot mutor också .. . för er som är intresserade.
Fågel Fenix
May 28 2003, 16:05
Är det inofficiella statistik undersökningar eller har jag missat ngt ?
Tack för infon, men jag kan inte säga att jag förstår allt.
//Högberg, som inte vill bli officerare utan bara vill vara uppdaterad.
solly om jag é lite dum i nötet....är gjord så
Kimster
May 28 2003, 16:08
Kalla det vad du vill, det är statistik och undersökningar för BlåGulas Eyes Only. Allt för forumets bästa.
Det är ju folk som för det mesta varit med ett tag... som vi snackar en del med, och som Officerare så ställer vi ju vissa krav på att de kan .. uppföra sig.
Sååå... det är lite högre krav på deras uppträdande här nu.. ;)
softfeel
May 28 2003, 22:12
Är det samma sak med Forumspastor som med officerare eller är det något helt annat?
Lt. payne
May 30 2003, 09:53
Vilka är Officerarna?
Eller är de liksom undersökningsresultaten hemliga?
....SSG....
Nej, de är inte hemliga. Det är bara att börja titta igenom alla profiler
Isgubbe
May 30 2003, 11:16
Jag har tonade rutor på bilen oxå...

:P
Dobberman
May 30 2003, 11:21
Äger ett lösskägg och en ENORM lösnäsa
:P
Fågel Fenix
May 30 2003, 16:22
QUOTE (Kimster @ May 28 2003, 16:08 )
Kalla det vad du vill, det är statistik och undersökningar för BlåGulas Eyes Only. Allt för forumets bästa.
snappat!
Keep up the good work!, alla BlåGul, superadministratos (?), sådana som Fu Dahlberg och alla officerare!
Fu Dahlberg
May 30 2003, 16:32

Vill bara göra klart att yman också är en sådan som jag

typ Blågul light
Skuggan
May 30 2003, 16:34
QUOTE (Fu Dahlberg @ May 30 2003, 17:32 )

typ Blågul light

pfff, bara för att ni bor i Skövde... DISKRIMINERING!!!

eller hur var det nu??
Fu Dahlberg
May 30 2003, 16:37
QUOTE (Skuggan @ May 30 2003, 17:34 )
QUOTE (Fu Dahlberg @ May 30 2003, 17:32 )

typ Blågul light

pfff, bara för att ni bor i Skövde... DISKRIMINERING!!!

eller hur var det nu??
Japp

*Fu Dahlberg vinkar ut genom fönstret mot Ymans fönster*
det går... nästan
Yman har stängt, låst och dragit ned persiennerna....
Kan passa på att påpeka att sådana som jag och Dahlis kallas Moderatorer och hör till gruppen Underbefäl.
Slut. Frågor? Försent!
Nifelhel
May 30 2003, 17:09
*kikar ut mellan persiennerna, och undrar vad det är för väsen*
Fågel Fenix
May 30 2003, 22:17
QUOTE (Yman @ May 30 2003, 17:06 )
Yman har stängt, låst och dragit ned persiennerna....
Kan passa på att påpeka att sådana som jag och Dahlis kallas Moderatorer och hör till gruppen Underbefäl.
Slut. Frågor? Försent!

Så hette ni ja ;)
Såja nu skall vi inte hetsa upp oss. Det är bestämt inte bra för blodtrycket vid den åldern
*Bara för att det inte stod ditt nick*
Kimster
Jun 1 2003, 14:53
MANÖVER!! *Kimster ordrar iväg underbefälen att visitera alla forumsmedlemars skoputs*
HEPP SESÅ UTGÅ !!
Wahlgren
Jun 2 2003, 14:08
QUOTE (Kimster @ May 28 2003, 16:38 )
Den som yttrar det lilla minsta om avundsjuka, kommar jag personligen att banna. Sånt skit vill jag inte vet av.

...så nu har jag sagt det också.
Äsch, avundsjuka förekommer inte här.
Det är ju jobbigt med ansvar, tacka vet jag att jag har några månader av 0 ansvar kvar.
Men grattis till ni som blev det *insert klapp-smiley here*
Bara en liten fråga:
Borde inte moderatorerna (yxman, Fu Dahlberg) kallas officerare eftersom de har befogenheter, och statistiksnubbarna kallas underofficerare? Antagligen har jag missat något!
Bli inte arg nu kimster och banna mig
Kimster
Jun 3 2003, 20:40
...next question !
Om man nu väljer att söka på olika grupper finns varken officerare eller bannade med utan det står ingenting i den rutan. Varför är det så?
Hoppas jag inte var allt för otydlig.
Kimster
Jun 3 2003, 20:53
För att jag valt att de inte ska synas bland söken. Bocken vid "Dont Show.." förklickad alltså
next !
CODE
Grupp: Spioner
Registrerad: Igår, 20:07
Den gruppen har jag inte sett förut. Är den ny? Vilka är spioner och varför?
marcuzt
Mar 2 2006, 10:41
Är väl kanske dom som inte postar men läser? låter som spioner i mina öron
Kimster
Mar 2 2006, 11:36
En mellangrej i reggistreringstrappan som hängt med sen start.. inget vad ni tror det är och inget ni behöver bekymra er om.
Nu hoppas jag att jag landade i rätt tråd.
Det finns ju en kategori människor som har något "udda" gruppbeskrivningar som t ex
"C Spettets vänner", "I hörnet med en strut", "stosstruppen", "gloslappskrigare", "Forumspastor", "Forumsmamma", "Rymdfunkführer" och allt vad jag nu har sett.
Hur blir dessa beteckningar egentligen till? Är det interna skämt eller finns det rationella förklaringar? "Gloslappskrigare" kan jag se logiken bakom med bakgrund av personens profil och inlägg men "I hörnet med en strut" låter inte så snällt.
QUOTE (Axial @ Mar 28 2006, 10:56 )

Hur blir dessa beteckningar egentligen till? Är det interna skämt eller finns det rationella förklaringar? "Gloslappskrigare" kan jag se logiken bakom med bakgrund av personens profil och inlägg men "I hörnet med en strut" låter inte så snällt.
Vad ska man säga..
QUOTE (Ing @ Mar 28 2006, 11:02 )

QUOTE (Axial @ Mar 28 2006, 10:56 )

Vad ska man säga..

Man skulle ju kunna säga att alla som har dessa annorlunda beteckningar har bett om det.
På ett eller annat sätt...
Rokare
Mar 28 2006, 10:10
Jag tror inte att någon har koll, och om det skull finnas ytterligare någon så har han nog inte koll heller..
Dobberman
Mar 28 2006, 10:14
Jag vet INGET alls.
Bappelsinmannen
Mar 28 2006, 10:17
QUOTE (rille116 @ Mar 28 2006, 11:14 )

Jag vet INGET alls.

Med tanke på bilden i din avatar så tror jag dig faktiskt!
//Nisse
QUOTE (rille116 @ Mar 28 2006, 11:14 )

Jag vet INGET alls.

Sant

Jag hade en dålig morgon...
QUOTE (9x19 @ Mar 28 2006, 11:08 )

(---)
Man skulle ju kunna säga att alla som har dessa annorlunda beteckningar har bett om det.
På ett eller annat sätt...
Eh, ja, tack för alla svaren då, typ.
Jag hade gärna läst förklaringarna bakom en del av beteckningarna men det kanske blir för presonligt och tar kanske även bort en del av det roliga.
Kimster
Mar 28 2006, 16:35
Förklaringen är personlig och behöver egentligen inte vara specielt logisk.. även om den är det.. ibland.. på väldigt långsökta vägar... typ..
Iaf så är det bara en enkel bonusgrej till de som bidragit med hjälp till forumet på ett eller annat sätt och har då belönats med att få en egendefinierad titel. Det har alltså inget med någon grupp att göra.
Fk Satan
Mar 31 2006, 23:07
Tänk jag är en hel bubbelpool av kärlek som jag sprider till övriga forumsdeltagare
Bappelsinmannen
Apr 1 2006, 08:07
QUOTE (Fk Satan @ Apr 1 2006, 00:07 )

Tänk jag är en hel bubbelpool av kärlek som jag sprider till övriga forumsdeltagare

Och med tank på din avatar så tror ja dig ICKE!! :P
//Nisse
QUOTE (Fk Satan @ Apr 1 2006, 00:07 )

Ärligt talat, du är lite avtändande, men det bubblar som fasen... :P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.